Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra? Mitt liv har gått under.


Ämnesstartare

Killen jag är kär i, verkligen kär i.. Sa att han också var det i mig.. Men han försöker typ undvika mig, han dissar mig på kik o allt :c Vi båda ville ha någonting, mer än vänner, men det hände aldrig, han bara lekte med mina känslor. Så trött på kärlek, ska f*n snart gå o bli lesbisk, nej men vet seriöst inte vad jag ska göra!!? Alla bara leker med mina känslor :c


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är ung (antar jag), skit i förhållanden.


   
SvaraCitera
Bakric

Nu kanske inte jag är den lämpligaste att ge råd kring sånt här då jag är antisocial och avskyr närhet.
Men snöa inte in dig alldeles för mycket.
Märker alldeles för ofta att unga tjejer tenderar att bli "kär" i killar just för att de är populära eller snygga, och självklart går det då åt helvete för majoriteten när väldigt många går efter samma kriterier och därför lätt blir "kär" i samma kille också.

T.ex, hur hade du reagerat om killarna hade flockats kring dina fötter (vilket de kommer göra om du följer spåret som sorgligt många tjejer går idag)?

EDIT: Beneath sammanfattade det ganska bra.


   
SvaraCitera

Han verkar vara en mupp du inte ska slösa tid på. Det finns fler killar därute, jag lovar.


   
SvaraCitera

Ditt liv har inte gått under. Men lycka till och glöm honom.


   
SvaraCitera

Det kanske beror på ett missförstånd? Har du pratat med honom?


   
SvaraCitera

Jag vet att det kanske känns väldigt jobbigt just och vill inte påstå att du inte mår dåligt. Men vill informera dig om att livet aldrig går under av hjärtesorg. Det är jobbigt som fan men livet går vidare och helt plötsligt mår man bra igen.


   
SvaraCitera

om ni båda ville ha någonting så vore det ju kontraproduktivt att leka med dig, vad tjänar han på det? bara acceptera att majoriteten är rådvilliga idioter som oftast inte vet vad de vill, och när de vet det så är de helt lamslagna av alla för- och nackdelar det finns med att agera på ett visst sätt. det gör dem inte till ovärdiga människor eller ovärda din kärlek, men det betyder att om du går och väntar på att någon annan ska göra något för att få saker att hända mellan er så är det på ditt ansvar, inte den andra personens. ansvaret är precis lika mycket ditt.


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

Om du känner för att bli lesbisk kan du ju prata med mej 😉


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

jag hatar såna personer... fy va elakt :/


   
SvaraCitera