Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra nu?


Ämnesstartare

ge henne tid[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Det som gäller är att ge henne tid.

Kan man ju inte veta. Man kan ju säga till henne att hon får tid. Men samtidigt undra om hon vill prata om det! [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Men kvinnan i det här fallet vet ju inte hur hon känner (antagligen), så att prata löser ingenting. Det som gäller är att ge henne tid.

har tänkt så också, men man kan inte heller ge för mycket tid. liksom komma där ett halvår senare. Börja prata om de då känns lite fail.


   
SvaraCitera

Famps:

Sen vet jag inte heller vad jag ska säga.

Ja jag förstår att det är svårt. Det är klart förvirrande om hon först sa nej och sen ger dig signaler.. Antingen är hon verkligen osäker eller utnyttjar hon situationen lite. Det är alltid trevligt när någon tycker om en och om jag utgår ifrån mig själv har jag nog utnyttjat situationen med att ge killen signaler bara för att det känns bra att komma i den stämningen på något sätt.. Kan också vara så att man vill ha känslor men man har det egentligen inte.. Hade en kille jag verkligen tyckt om berättat att han ville ha mig hade jag inte sagt nej ialf..

Men vad är det för signaler hon ger dig då?


   
SvaraCitera

okej, lixom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

Men vad är det för signaler hon ger dig då?

Varje gång vi får ögonkontakt så ler hon liksom.

Varje gång vi är själva och pratar så är det typ stelt prat om man säger så.. Har varit de till och med innan jag sa att jag gillade henne mer än kompis.

Sen typ så blir hon alltid lika glad när jag ringer henne [crazy] (vet inte om man kan ta de som signal).

Sen en massa andra Och detta kan väll vara liksom "kompis signaler" typ så.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera