Aviseringar
Rensa alla

vad ska jag göra:S


Hej! när jag var ute i lördagsnatt träffade jag en väldigt trevlig kille, han kom fram till mig för han kände igen mig från stället där jag jobbar, han sa att han hade kollat på mig flera och tyckt jag var jävlit snygg och sexig men inte vågat säga något...
i lördags var han full då förstås, efter att vi pratat en stund bestämde vi oss att gå hem, vi bodde åt samma håll, men det slutade med att jag följde med honom hem, vi hade det mysigt och han var så otroligt charmig och strödde komplimanger över mig så jag visste inte vad ja skulle ta mig till riktig.
Han sa att det var en tid sen han hade haft nån så han va lite nervös, jag gav min nummer till han och han verkade väldigt intresserad av att träffa mig igen men nu 5 dagar efter har jag inte hört ett ljud från honom... han sa att han är väldigt blyg så han visste inte om han skulle våga ringa. dessutom var han 33 år fick jag reda på nu i efterhand och jag är endast 19, han sa hela kvällen också att jag är så ung, men endå kunde han inte hålla händerna borta från mig om man säger så haha. så nu undrar jag vad jag ska börja göra riktigt, tror ni han nånsin kommer höra av sig?:S han verkade faktist riktigt intresserad...


   
Citera

Usch!!


   
SvaraCitera

Va fan. Ta dig i kragen och hör av dig. Verkar jobbigt att bara vänta.


   
SvaraCitera

stereo total:

Va fan. Ta dig i kragen och hör av dig. Verkar jobbigt att bara vänta.

jag skulle göra det, men saken e den att jag har inte HANS nummer, han har bara min:S fattar inte varför jag inte tog hans... han hade sin morsas telefon för tillfället för han hade tappat bort sin egen så jag kan ju inte direkt heller ringa nån nummerupplysning..
det enda jag vet är att jag vet var han bor, får vel lägga en lapp i postlådan där det står; RING!, hahah


   
SvaraCitera

Panini:

et enda jag vet är att jag vet var han bor, får vel lägga en lapp i postlådan där det står; RING!, hahah

Något sånt, seriöst. Om du verkligen vill ha kontakt så låt inte lack of nummer stoppa dig. Folk fick kontakt innan telefonerna uppfanns också. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Folk fick kontakt innan telefonerna uppfanns också.

Röksignaler! [bigcheers]


   
SvaraCitera

stereo total:

Något sånt, seriöst. Om du verkligen vill ha kontakt så låt inte lack of nummer stoppa dig. Folk fick kontakt innan telefonerna uppfanns också. [y]

haha jaa, jag funderar allvarligt på det, hör han inte av sig snart så blir jag vel tvungen att göra det:D


   
SvaraCitera

Panini:

haha jaa, jag funderar allvarligt på det, hör han inte av sig snart så blir jag vel tvungen att göra det:D

KÖR HÅRT [y][y]


   
SvaraCitera

Du har skrivit med n-genus på 'nummer' två gånger nu.


   
SvaraCitera

Nabla:

Du har skrivit med n-genus på 'nummer' två gånger nu.

vaa???


   
SvaraCitera

Panini:

33 år fick jag reda på nu i efterhand och jag är endast 19

blev chockad när jag läste detta, förväntade mig att ni var typ 14 och 17 eller nåt[sad] vet ej varför[sad]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

blev chockad när jag läste detta, förväntade mig att ni var typ 14 och 17 eller nåt[sad] vet ej varför[sad]

okej? han verkade inte så gammal, jag trodde han var 25 eller nåt liknande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panini:

okej? han verkade inte så gammal, jag trodde han var 25 eller nåt liknande

konstigt med en blyg 33-åring men jag antar att det finns såna [shake]
men vafan, satsa på lappen om du tror att han är en bra kille [smile]


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

konstigt med en blyg 33-åring men jag antar att det finns såna

klart det finns:P men dom böver ju inte visa det, han sa att ingen tror honom då han säger att han är blyg:P

Magnifying glass:

men vafan, satsa på lappen om du tror att han är en bra kille [smile]

han verkar bra joo, får se nu;)


   
SvaraCitera

ta initiativ annars blir detta aldrig av...Btw: han kanske inte ens kommer ihåg dig


   
SvaraCitera