Forumet - vad ska jag göra :S

vad ska jag göra :S

70 0 3
de började med att vi var kompisar och att jag var där för henne när hon behövde mig. en dag då hon ringde mig när hon var på en fest och jag var oxå på en annan fest på väg hem så var vi bege fulla så säger vi att vi gillar varandra och de var bra i en vecka sen blev hon kall och jag hörde inte av mig till henne hon hörde av sig några gånger men inte så värsta sen efter 1-2 månader så ville hon träffa mig men jag ville inte lekte att jag hade massa saker att göra. Men till sist jag jag med på att vi skulle träffas efter min träning så fick hon sova över hos mig

ja de började bra vi var hemma hos mig hon ville se på film så sätter jag på en film och börja kolla på de jag var skit tröt oxå så jag skojade jag typ lägga mig övan för henne och krama henne för kanske 10 sekunder. sen ville hon se en annan film så jag håller på lada ner en annan så under tiden filmen ladas ner så börjar vi kyssas men då slutar jag och går och se om filmen är klar och när jag sätter på filmen så börja vi kyssas igen och börja ha sex. filmen var slut innan vi var klara och då säger hon att jag ska hålla om henne jag gör de sen vänder jag mig om så håller hon om mig.

dagen efter så vaknar vi och har sex igen innan hon ska hem sen blev hon kall igen vet inte varför men så de går 2 dagar sen hör hon av sig och säger vad försöker du bryta kontakten med mig igen? så var de bra igen i 3-4 dagar sen hör hon inte av sig igen skriver inget och de har gått en vecka idag typ vet inte vad jag ska göra ringde henne för 2 dagar sen så svarar hon så kan inte snacka just nu hej helt kalt typ

va är tjejens problem jag vill ha henne men vad vill hon vad ska jag göra orkar inte med lekar mer