Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra så han ska förstå???


Ämnesstartare

Jag har en bra relation med min kille, vi har varit tillsammans i ca 4 månader nu. För någon månad sen så beskrev jag lite människor på snapchat (var uttråkad) men jag var ju dum nog att skriva att nån kille va snygg, iaf min kille såg det igår och han är jätte ledsen fortfarande och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Har tagit bort denna killen jag skrev till överallt på Facebook instagram osv... Har sagt förlåt tusen gånger om och att jag älskar han över allt annat.. Vad ska ja göra så han förstår att det bara är han jag vill ha?? Vad ska jag göra? :((


   
Citera
Ämnesstartare

Jag vet att de låter hur töntig som helst men detta är bara så jobbigt


   
SvaraCitera
time
 time

Tycker inte du ska behöva göra mer än vad du redan gjort. Man slutar inte tycka folk är attraktiva bara för att man har en partner, ni äger inte varandra. Det är din pojkvän som är något av en tönt just nu faktiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var inte jättesmart gjort och hans reaktion är ganska rimlig men du kan inte göra mer än du gjort. Han kommer med största sannolikhet komma över det inom kort. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken töntig kille du har, dumpa honom så kanske han lär sig att bete sig.


   
SvaraCitera

Dumpa honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit töntig kille du har men eftersom han e sådär så gör han nog slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går över. Gör det inte det så är han ändå inget att ha. Win-win.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Dumpa honom i ett dike


   
SvaraCitera

varför skulle hon dumpa honom för att han är ledsen? även om det här inte är någon grej för TS så är ju pojkvännen uppenbarligen sårad. det är lätt att bli osäker i förhållanden och särskilt i början

ge honom lite tid så kommer han över det


   
SvaraCitera

^                                


   
SvaraCitera