Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra? (sjukdom)


Ämnesstartare

den_fete:

nej till vad?

medicinen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Vad är det för slags medicin?

hahaha egentligen en liten skit medicin, men det är mitt magsår som är så pass skadat så det gör så jädra ont. det är omeprazol och antibiotika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

hahaha egentligen en liten skit medicin, men det är mitt magsår som är så pass skadat så det gör så jädra ont. det är omeprazol och antibiotika.

Jag tycker du ska återvända till din doktor och berätta att du inte mår bra av din medicin, borde finnas annat sätt eller annat medicin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Jag tycker du ska återvända till din doktor och berätta att du inte mår bra av din medicin, borde finnas annat sätt eller annat medicin!

du tror inte jag redan har sagt det? han bad t.o.m om ursäkt. verkar tyvvär som om detta är den ända vägen eller att jag lever med magsåret. eller kan man kanske gå till en annan klinik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läkare kan göra fel.du kan gå till en annan men d är inte säkert den är bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

du tror inte jag redan har sagt det? han bad t.o.m om ursäkt. verkar tyvvär som om detta är den ända vägen eller att jag lever med magsåret. eller kan man kanske gå till en annan klinik?

Sök vård hos någon annan? Har träffat väldigt många läkare som gett mig fel mediciner och inte vetat hut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruliten oh emmie

ja han verkade inte bra, han var snäll men vete fan. dom andra har lovat mig gastroskopi nästa gång jag skulle komma, låter faktiskt bättre än att tortera sig själv i flera veckor. visst är gastorskopi en jävla upplevelse också, men det är bara i 5 min och obehagligt. gastroskopi kan ju se vad för sår jag har och ge "rätt" medicin. 


   
SvaraCitera
seasaw

och tänk om man inte blir densamme efter att ha tagit det?

den_fete: Tänk om det inte hjälper då eller är fel medicin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha fick brev idag. tydligen ska jag inte få 24 timmars ekg, jag ska inte få hjälp mot psyksjukdomarna och jag ska inte få gastroskopi. han skriver kallt på brevet att om jag vill kan jag ringa till dom och begära omeprazol. finns ju ingen hjälp att få :S fick inte ens det utlovade antibiotika.


   
SvaraCitera
reben

the_fat_one:
jaha fick brev idag. tydligen ska jag inte få 24 timmars ekg, jag ska inte få hjälp mot psyksjukdomarna och jag ska inte få gastroskopi. han skriver kallt på brevet att om jag vill kan jag ringa till dom och begära omeprazol. finns ju ingen hjälp att få :S fick inte ens det utlovade antibiotika.

byt läkare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

byt läkare

det e inte lönt, dom e samma


   
SvaraCitera
reben

the_fat_one: det e inte lönt, dom e samma

nä 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

nä 

går det ens.


   
SvaraCitera
reben

the_fat_one:

går det ens.

vad?!?11+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

vad?!?11+

att byta läkare. han e ju där och håller lada.


   
SvaraCitera