Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Hej!

Jag mår så dåligt. Borde egentligen inte göra det, men det gör jag. Det är nämligen så att jag har träffat en kille som jag börjat tycka om ganska mycket. Vi var nyligen på en resa tillsammans med musikskolan där jag försökte umgås med honom så mycket som möjligt, och på vägen hem pratade vi konstant i över två timmar...

Har smsat med honom lite grann men alltid jag som skrivit först, och ibland har han läst meddelandet och svarat typ fem timmar senare.. Vet inte ens om han gillar killar :/ Vill inte att han ska tycka jag är för påtryckande eller jobbig när jag skriver.

Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra (ännu mindre vet jag faktiskt varför jag skriver det här inlägget). Helst av allt skulle jag bara vilja krama om honom och säga hur söt, snygg, rolig och extremt bra på trummor han är Hjärta


   
Citera

När ni träffas så säger du att han är bra på trummor och sen ber du honom lära dig och sen när han håller om dig för att visa hur man ska göra så kysser du honom. Sådant händer på film så händer säkert på riktigt med 😀


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:  Sådant händer på film så händer säkert på riktigt med 😀

+1


   
SvaraCitera

Getrekt:

+1

Måste lära mig att läsa igenom innan jag skickar, men skit samma fu fattade i alla fall 😛


   
SvaraCitera

Säg som det är, han kanske inte har tid att svara direkt på dina meddelanden och kanske lite rädd för att starta en konversation så säg till han som det är Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
När ni träffas så säger du att han är bra på trummor och sen ber du honom lära dig och sen när han håller om dig för att visa hur man ska göra så kysser du honom. Sådant händer på film så händer säkert på riktigt med 😀

Första delen av ditt inlägg lät som en bra idé iallafall 😉


   
SvaraCitera

Testa gränserna lite. Om han inte gillar det så är det bara att säga att du bara skämtade osv.


   
SvaraCitera

Bli bra kompis med honom och ta saker långsamt. När ni snackar så kan du även nämna det att du är intresserad av killar. Om han blir konstig eller slutar höra av sig så borde du också det.
Om han säger "Aja whatever" så är han iaf öppen och bryr sig inte så mycket om det faktum att du gillar killar.
Bara då har du gjort framsteg.
Sen gäller det att tyda signaler. Flörtar han? Är han bara vänskaplig?
När ni blivit såpass bra kompisar att ni kan berätta allt för varandra så kan du berätta om dina känslor för honom 🙂
Oavsett svaret du får där har du iaf vunnit en awesome kompis 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abborren97:
Bli bra kompis med honom och ta saker långsamt. När ni snackar så kan du även nämna det att du är intresserad av killar. Om han blir konstig eller slutar höra av sig så borde du också det.
Om han säger "Aja whatever" så är han iaf öppen och bryr sig inte så mycket om det faktum att du gillar killar.
Bara då har du gjort framsteg.
Sen gäller det att tyda signaler. Flörtar han? Är han bara vänskaplig?
När ni blivit såpass bra kompisar att ni kan berätta allt för varandra så kan du berätta om dina känslor för honom 🙂
Oavsett svaret du får där har du iaf vunnit en awesome kompis 😉

Vi pratade faktiskt om Måns och Eurovision Song Contest på bussen och då berättade han för mig att när Måns hade medverkat i "Pluras Kök" så hade han sagt att homosexualitet var en avvikelse. Och då svarade jag han att jag tyckte de va lite klumpigt sagt och att Måns kunde ha formulerat sig på ett bättre sätt. Sen gick samtalet vidare om nått annat.

Nu i efterhand kom jag på att det var lite konstigt att han tog upp just det med homosexualitet. Jag vet inte ens om han vet att jag gillar killar...

Eller om han försökte hinta något till mig som jag inte fattade? Eller så överdramatiserar jag som vanligt o de var bara något som kom upp i hans huvud när han vi pratade om Måns.


   
SvaraCitera

ckallaanvaara:

Vi pratade faktiskt om Måns och Eurovision Song Contest på bussen och då berättade han för mig att när Måns hade medverkat i "Pluras Kök" så hade han sagt att homosexualitet var en avvikelse. 

Det sa praktiskt taget att han inte har något emot homosexuella iaf ^^ tror inte man tar upp en sån sak om man håller med 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abborren97:

Det sa praktiskt taget att han inte har något emot homosexuella iaf ^^ tror inte man tar upp en sån sak om man håller med 😛

Nee de e väl sant antar jag. Men ganska säker nu på att han inte tycker om mig eftersom hans svar när jag smsar är korta och nästan aldrig någon fråga tillbaka.

Men en sak som det sökert bara jag som tänker alldeles för mycket på är att han använder många emojis när han skriver, o de brukar man (inte jag iallafallBlink) göra om man skriver med en person man helst vill slippa.


   
SvaraCitera

Många har pratat om det där med Måns och homosexualitet. Äh, vad fan, tolka det inte som ett tecken.

Vad säger din absoluta magkänsla? Han kan gilla dig, och det kan även vara så att han inte gillar dig på det sättet tillbaka. Jag log när jag läste första inlägget (starten på tråden) och känner igen mig i att gilla en kille sådär och jag håller tummarna för dig. .

Vad är det för signaler han ger dig som får dig att tro att han gillar killar? Ta detta inte hårt, men skriver han korta svar och inte frågar tillbaka så tror jag inte han känner på samma sätt. Men det är okej, för det finns miljontals homosexuella killar i denna värld och du kommer möta så många och uppleva så mycket, när man är ung så har man oftast lite för bråttom. 

Ge det lite tid, sluta skriv till honom. Kanske inser han att han gillar dig när du ger honom andrum? Och om han inte gillar dig så kan du ju alltid gå vidare och hitta en annan kille som kan få dig att må bäst

MVH en homosexuell kille som egentligen inte är Paris Hilton utan hade brist på fantasi när han skulle välja användarnamn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StarsAreBlind:
Många har pratat om det där med Måns och homosexualitet. Äh, vad fan, tolka det inte som ett tecken.

Vad säger din absoluta magkänsla? Han kan gilla dig, och det kan även vara så att han inte gillar dig på det sättet tillbaka. Jag log när jag läste första inlägget (starten på tråden) och känner igen mig i att gilla en kille sådär och jag håller tummarna för dig. .

Vad är det för signaler han ger dig som får dig att tro att han gillar killar? Ta detta inte hårt, men skriver han korta svar och inte frågar tillbaka så tror jag inte han känner på samma sätt. Men det är okej, för det finns miljontals homosexuella killar i denna värld och du kommer möta så många och uppleva så mycket, när man är ung så har man oftast lite för bråttom. 

Ge det lite tid, sluta skriv till honom. Kanske inser han att han gillar dig när du ger honom andrum? Och om han inte gillar dig så kan du ju alltid gå vidare och hitta en annan kille som kan få dig att må bäst

MVH en homosexuell kille som egentligen inte är Paris Hilton utan hade brist på fantasi när han skulle välja användarnamn

Min magkänsla säger att det kan finnas hyffsat stor chans han gillar killar, men skulle han nu göra det så gillar han inte mig på det sättet iallafall (om jag ska gå efter magkänslan)


   
SvaraCitera