Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


S3ON:

Om du äger djuren.. Om inte, fortsätt strejka! Ha någon form av ljudinspelare till hands nästa gång din far kan tänkas hota dig med att ta sitt liv.

Därefter kontaktar du socialen, de kan nog hjälpa dig!    

Socialen. Tycker att du borde prata med dem. Din pappa är ju uppenbarligen inte en lämplig förälder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:

Socialen. Tycker att du borde prata med dem. Din pappa är ju uppenbarligen inte en lämplig förälder.

Hur vet du att dom tycker det?


   
SvaraCitera

ellenstella:

Hur vet du att dom tycker det?

Visar du att du inte trivs hemma så kan soc kopplas in, det kan handla om vad som helst

 

KRävs inte så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag fick jag skäll utav min mamma, efter skolan ska jag till farfar o farmor och jag har skadat min fot så jag kan inte gå så bra, då börja hon skrika "det var sista gången jag kör dig till skolan". Hon säger också att jah får köpa mina kläder själv men jag har inte råd,  hon ber mig dra åt helvete och att är en sjuk unge,  då skrek jag till henne " sluta skydda din son, jag finns jag med o jag är ditt barn,,!  Och nu är jag inte välkommen hem till henne ,  när jag väl var framme  vid parkeringen så kallade jag henne hora (som jag ångrar) och smällde igen bildörren.  Jag kunde knappt komma in i skolan så ledsen var jag.  Pappa är iallafall snällare :). 

Men att jag kallade henne hora ångrar jag som satan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Visar du att du inte trivs hemma så kan soc kopplas in, det kan handla om vad som helst

 

KRävs inte så mycket

Det ända jag vill just nu är lite rättvisa, 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:

Socialen. Tycker att du borde prata med dem. Din pappa är ju uppenbarligen inte en lämplig förälder.

När pappa börja kalla mig för Fittunge osv så gick min droppe!  Även om jag inte fick berätta om våra hemma problem så berätta jag för psykologen på BUP och hon kommer ta kontakt med Socialen.. och hon ska be dom att inte skälla och anklaga mig för detta. För det lär iallafall pappa göra


   
SvaraCitera

ellenstella:

När pappa börja kalla mig för Fittunge osv så gick min droppe!  Även om jag inte fick berätta om våra hemma problem så berätta jag för psykologen på BUP och hon kommer ta kontakt med Socialen.. och hon ska be dom att inte skälla och anklaga mig för detta. För det lär iallafall pappa göra

Bra gjort!
Jag önskar dig bästa lycka och tur med detta.


   
SvaraCitera