Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag har legat på sjukhus i en vecka nu för att jag blivit opererad i magen. Så jag kommer vara hemma resten utav denna veckan och nästa .  Så vad ska jag göra? Jag ska helst inte gå utanför dörren utan vara inne så att inte stygnen och det går upp och jag måste hålla koll på att ta mina mediciner. Så vad ska jag göra i typ en och en halv vecka??


   
Citera

Du kan ju kolla på nån nice serie, typ Game of Thrones. Jag venne, det beror på vad du gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Du kan ju kolla på nån nice serie, typ Game of Thrones. Jag venne, det beror på vad du gillar.

Något bra serie tips då? xD


   
SvaraCitera

CarolineG:

Något bra serie tips då? xD

Game of thrones 😀
 Min bror gnäller om att jag ska titta på How I met your mother o scrubs.

Bra film är Irobot... Fan, jag har glömt, får återkomma.


   
SvaraCitera

Serier!!

Brukar streama härifrån  http://thewatchseries.to/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Game of thrones 😀
 Min bror gnäller om att jag ska titta på How I met your mother o scrubs.

Bra film är Irobot... Fan, jag har glömt, får återkomma.

HIMYM är en serie värd att se men Scrubs däremot är skit dålig , se hellre Grey's Anatmoy då


   
SvaraCitera

Datorspel, serier, filmer, böcker, brädspel, stickning, rita, skolarbete


   
SvaraCitera

CarolineG:

HIMYM är en serie värd att se men Scrubs däremot är skit dålig , se hellre Grey's Anatmoy då

HimYM? Greys anatomy har jag inte sett alls, kanske jag ska ta mig an att se dem, chansen är dock liten.


   
SvaraCitera
Smilen

CarolineG:
Jag har legat på sjukhus i en vecka nu för att jag blivit opererad i magen. Så jag kommer vara hemma resten utav denna veckan och nästa .  Så vad ska jag göra? Jag ska helst inte gå utanför dörren utan vara inne så att inte stygnen och det går upp och jag måste hålla koll på att ta mina mediciner. Så vad ska jag göra i typ en och en halv vecka??

Vad har hänt dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

HimYM? Greys anatomy har jag inte sett alls, kanske jag ska ta mig an att se dem, chansen är dock liten.

How I met your Mother 🙂

Smilen:

Vad har hänt dig?

Vill helst inte nämna det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har den veckan gått


   
SvaraCitera

CarolineG:

How I met your Mother 🙂

Aah, tack! 🙂


   
SvaraCitera