Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Hey, Jag vet inte vad jag ska göra längre nu känns allt meningslöst istället. Förstår inte varför jag ska leva :/ Allt är rent ut sagt skit. Trivs inte där jag bor som jag säkert sagt innan. Och jag förstår inte vad det går ut på att leva. Känns som en sjukdom. En lek som jag inte tycker är kul. Vad ska jag göra? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Livet behöver inte ha någon mening... Dina dagar kan istället få en mening om du vill. Ta en dag i taget 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske skulle få en mening om jag rymde ! Kändes faktiskt ganska bra sist jag drog (rymde inte)

debepe: t


   
SvaraCitera

Nej, sluta... Vet inte hur din hemsituation ter sig men försök att se helheten i ditt liv och om du möts av ett meningslöst intryck så försök att nte ta det på ett för stort allvar

rekerrk: Det kanske skulle få en mening om jag rymde ! Kändes faktiskt ganska bra sist jag drog (rymde inte)


   
SvaraCitera

tvinga dig själv att leva mer aktivt, gör mer saker sånt du tycker om o sånt du inte tycker om, rör dig mycket, skaffa ny kunskap om grejer, utveckla dina talanger eller ta reda på om du har några o så kan du söka svar om livets menings osv 


   
SvaraCitera