Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag göra under sommarlovet?


Ämnesstartare

Jag har typ ingenting att göra under sommarlovet. Jag har guldpass i Liseberg (eftersom jag bor i Göteborg) men jag har inte lust att åka dit varje dag för det kommer bli tråkigt. Jag kan bada men jag vill inte göra det ofta heller för att det blir tråkigt. Alla mina kompisar är bortresta så jag kan inte vara med dom. 

Vad ska jag göra??


   
Citera

Träna


   
SvaraCitera
grisen

Sök efter folk i Gbg att hänga med och göra något kul?
kan vara bra att kolla aktivitetssidan.se  (inte alls säker att det heter så, men ngt liknande finns  iallafall)


   
SvaraCitera

Annonsera o samla ihop ett gäng och bilda spelband. Åk till Stockholms skärgård men någon polare. Grilla med släktingar. Småjobba lite som gräsklipperska för folk "till exempel".
Nae, vad vet jag om vad du gillar att göra.. Men hitta på nått redigt skojigt varjefall! Party


   
SvaraCitera

spela tv-spel, gå ut i skogen o plocka nåt, bygg nåt en kotte kanske, ät glass, spela badminton, gå en kurs typ kajakpaddling, bygg ett sandslott, utforska grottor eller nåt annat.. det var det jag kom på just nu. Jag är ganska trött, har inte sovit på en dag eller nåt, så döm mig inte för hårt. Tack. 


   
SvaraCitera

Träna, sola, spela tv-spel, titta på fortboll, ät mat


   
SvaraCitera

Engagera dig politiskt, bli medlem i någon förering, börja med en hobby


   
SvaraCitera

Läs böcker


   
SvaraCitera

barkbåtar, gör barkbåtar


   
SvaraCitera

Skaffa nya vänner 😀


   
SvaraCitera

ät                   


   
SvaraCitera

Besöka djurpark, gå på marknader och power meet, göra omtenta och köpa fina saker till mig själv, åka till mitt nya hem med mina föräldrar och visa dem runt, simma och baka mycket


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Jobba och betala skatt. Det är ju kul!


   
SvaraCitera

Träffa nya kompisar, shoppa, var ett barn och lek konstiga saker, gå till slottskogen, släkten eller så kan du ligga hemma och ha film-marathon/bok-marathon Glad


   
SvaraCitera

Ba dega sönder 


   
SvaraCitera