Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag ha att dricka på Um träffen?


Ämnesstartare

McLuver:

Trocadero

Kallas även kamelurin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja, och det räcker.

Visst men ibland är det kul att dricka alkohol med, jag blir endå aldrig full.

Åtta:

Var är alternativet för absint?

Ja köper du det år mig så. För jag älskar absinthe men det är lite dyrt.


   
SvaraCitera

Blir vitt vin för mig [bigcheers]


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Visst men ibland är det kul att dricka alkohol med, jag blir endå aldrig full.

Varför dricker du då alkohol? [surprised]


   
SvaraCitera

McLuver:

Trocadero

nära. whisky, fast i trocaderaflaskor. mitt förslag är islay mist. är billigt och är det godaste i prisklassen, och har en färg som möjligen kan urskiljas från trocadero om man jämför flaskorna sida vid sida, men knappast annars. folk blir så förvirrade.

man kan även med fördel hälla över trocaderon i whiskyflaskan, för att förvirra folk maximalt.

vid närmare eftertanke så tänker jag nog på pommac, men färgen är ju rätt lika, så vilket som funkar nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Varför dricker du då alkohol? [surprised]

För att det är gott såklart. Ser ingen mening med att äta eller dricka något som jag inte tycker är gott.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

.

ska inte du och fästmön på um-träffen?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ska inte du och fästmön på um-träffen?

när och var, ens?


   
SvaraCitera

Basket_Case:

För att det är gott såklart. Ser ingen mening med att äta eller dricka något som jag inte tycker är gott.

Men det känns onödigt att dricka alkohol bara för att det är gott utan att bli full. Varför lägger du inte pengarna då på billigare och godare vätska?


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Så vad ska jag välja?
[party][cheers]

Cola med mig och PMR[blush]


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

när och var, ens?

stockholm på lördag![crazy]
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=290981&


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

stockholm på lördag![crazy]

inte så troligt. fast jag kan inte riktigt utesluta det fullständigt, det är inte omöjligt att vi åker till hallsberg senare i veckan, då är vi ändå lite närmare.

men, inte direkt troligt.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

inte så troligt. fast jag kan inte riktigt utesluta det fullständigt, det är inte omöjligt att vi åker till hallsberg senare i veckan, då är vi ändå lite närmare.men, inte direkt troligt.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men det känns onödigt att dricka alkohol bara för att det är gott utan att bli full. Varför lägger du inte pengarna då på billigare och godare vätska?

Köper du mjölk när du är sugen på cola? Jag är sugen på något alkoholhaltigt och då är det ju såklart det jag vill dricka. Sedan tycker jag inte att de alkoholdrycker jag dricker är generellt sett varken godare eller äckligare än andra drycker. Dessutom är det svårt att jämföra dryck av olika slag med varandra.

aristoteles:

Cola med mig och PMR[blush]

Hehe, men jag gillar tyvärr inte cola [crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[crazy]

jag vet att du älskar oss.


   
SvaraCitera