Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag ha för frisyr?


Ämnesstartare

Hej!

Har länge haft en frisyr som är snygg när den är bra stylad men som jag på senare tid tycker är för jobbig och omöjlig att styla. Nu vill jag ha en kort frisyr och har funderat på att skaffa en sån där mohawk som sångaren i sabaton har. Men jag tvekar väldigt eftersom jag är rädd att det ska se fult ut och jag undrar om ni vet andra korta frisyrer man kan ha? Snaggat tror jag inte jag passar i så bra eftersom jag behöver en viss volym på toppen för att känna mig snygg. Undercuts är jag trött på. Vad finns där mer?


   
Citera
Ämnesstartare

12228_1183725432.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
12228_1183725432.jpg

ska lätt klippa mig så nästa gång jag går till frissan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
12228_1183725432.jpg

sexigt. tror faktiskt jag passar ide 😛


   
SvaraCitera
Exner

hahahahe:
Hej!

Har länge haft en frisyr som är snygg när den är bra stylad men som jag på senare tid tycker är för jobbig och omöjlig att styla. Nu vill jag ha en kort frisyr och har funderat på att skaffa en sån där mohawk som sångaren i sabaton har. Men jag tvekar väldigt eftersom jag är rädd att det ska se fult ut och jag undrar om ni vet andra korta frisyrer man kan ha? Snaggat tror jag inte jag passar i så bra eftersom jag behöver en viss volym på toppen för att känna mig snygg. Undercuts är jag trött på. Vad finns där mer?

Hur är din stil och vilken ansiktsform har du?


   
SvaraCitera

Som Exner skrev handlar mycket om stil och ansiktsform.

Jag personligen har en "undercut" med tofs, på så sätt får man best of both Worlds. Du kan ha utsläppt samt tofs eller eventuellt backslick.

Hur långt hår har du nu? Att spara för att sedan klippa en särskild frisyr är en rolig upplevelse.

Länkar några bilder på frisyrer jag tycker är snygga. Galen



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Hur är din stil och vilken ansiktsform har du?

Har klippt mig nu blev en form av kort mohawk! As snyggt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee Woo-Jin:
Som Exner skrev handlar mycket om stil och ansiktsform.

Jag personligen har en "undercut" med tofs, på så sätt får man best of both Worlds. Du kan ha utsläppt samt tofs eller eventuellt backslick.

Hur långt hår har du nu? Att spara för att sedan klippa en särskild frisyr är en rolig upplevelse.

Länkar några bilder på frisyrer jag tycker är snygga. Galen



Nice! Blink
Har dock klippt mig nu blev en form av kort mohawk! As snyggt!


   
SvaraCitera