Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag ha på huvudet?


time
 time
Ämnesstartare

Jag är väldigt känslig för solen och får superlätt solsting, typ redan efter en timme i solen kan jag bli helt mosig om jag inte skyddar huvudet på något sätt. På söndag åker jag och iste till Italien så för att undvika att ligga döende på hotellrummet hela veckan vore det bra med idéer på vad jag ska klä skallen med.

Ge tips på huvudbonad + var jag kan hitta detta för en relativt billig peng!

Viktigt OBS: Jag vill inte se ut som en idiot.


   
Citera
Ämnesetiketter

Truckerkeps! 8)

*ngt fel på mobil1 så kan ej tyda sista meningen.....*


   
SvaraCitera

hatt?


   
SvaraCitera

samanthahat.jpg

solhatt.jpg


   
SvaraCitera

Du känns som en hatt-person!


   
SvaraCitera

En vanlig solhatt går väl an antar jag finns i många olika modeller dock. här är en enkel modell.

3.jpg

Åh här har du en bra sida för att hitta en http://www.solhatt.se/ . Såg nu att du åker redan på söndag då hinner du inte beställa på nätet. Besök någon lokal klädaffär som har hattar och köp en där de har säkert solhattar.


   
SvaraCitera

Snapback keps 


   
SvaraCitera

Klappat & klirrat att du skall behuva Sveriges rankade mest använda kepa -> http://media35a.dimu.no/media/image/S-UM/UM19517/198772?width%3D600%26height%3D38 0" style="width:166px" alt="198772?width%3D600%26height%3D380" />
Eller en väldans hyggligt läcker färg på änna kepa som:townz-snapback-cap-sky.jpg
Eller vafför icke änna redigt så passandeguidogear_2271_205154691
Nää men det bästa man kan ha på huvudet nu är faktiskt en solhatt, täcker hela huvudet vilket inte en keps gör. Och mössa vore nog inte allt för passande. En sådan under kostar inte heller alls mycket för endast hatten.

raffia-sun-hat.jpg1323123123.png
Sådana kan man köpa överallt uti södra Europa men om du vill köpa en redan nu så vet jag faktiskt inte riktigt vart. Kanske mest troligtvis inuti en trädgårdsbutik som Plantagen eller liknande.

Ha det så skojsamt i Italien förövrigt! Party


   
SvaraCitera

fez.jpg


   
SvaraCitera

9qidk7.jpg


   
SvaraCitera

En sadel


   
SvaraCitera
Draug

hätta och ring.jpg
Kör på med en vacker hätta som förr i tiden Mycket glad


   
SvaraCitera

redwingsblackmain.jpg


   
SvaraCitera