Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag rösta på?


S3ON: Vi som hade tänkt att tipsa om SD röstar här.

Fan. Men jag säger S isåfall, FP är ondska.


   
SvaraCitera

S3ON: FP (varför?)

vill bland annat skärpa djurlagarna i europa, och det är ju nice (och jävligt välbehövligt). s känns mest som en blek kopia av m nowdays


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: S (varför?)

Jag röstade på Sossarnas nummer 10 då han är en som trycker på för att förbättra för oss byggare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: FP (varför?)

Eftersom du, (tyvärr), vill se ett Europas förenta stater så är naturligtvis FP det bästa alternativet för dig. En positiv sak med FP är ju dessutom att man är för kärnkraft. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I Eu-valet? Då säger jag S av S och FP.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Jag röstade på Sossarnas nummer 10 då han är en som trycker på för att förbättra för oss byggare. 

var han och föreläste hos er?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

var han och föreläste hos er?

Nej tyvärr har han inte varit och föreläst för oss, vi hade gärna velat det. Men han är ett starkt val när det kommer till just dom punkter som är viktiga för mig/oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Nej tyvärr har han inte varit och föreläst för oss, vi hade gärna velat det. Men han är ett starkt val när det kommer till just dom punkter som är viktiga för mig/oss

aha okej! för vårt förbund stöttar honom, df jag undrade, han var hos oss för några dagar sedan faktiskt. mm förstår! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

aha okej! för vårt förbund stöttar honom, df jag undrade, han var hos oss för några dagar sedan faktiskt. mm förstår! 

Ofan sa han något bra? Sett via byggnads att han har varit ute på lite byggen osv runt om i landet, men antar att det är stor byggen med mycket folk. Vi är relativt små så oh well han fick en röst av mig! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: S (varför?)

av S och FP, så S!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger som kloka pendu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu: av S och FP, så S!

isola:
I Eu-valet? Då säger jag S av S och FP.

varför? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker nog rösta för min fördel, ser ej var S är till min fördel :s 


   
SvaraCitera

S3ON:
tänker nog rösta för min fördel, ser ej var S är till min fördel :s 

berätta mer om vad du ser som till din fördel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
tänker nog rösta för min fördel, ser ej var S är till min fördel :s 

Som en del av den framtida/nutida "under-/arbetarklassen" så är det verkligen till din fördel.


   
SvaraCitera