Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag rösta på?


Ämnesstartare

isola:

Som en del av den framtida/nutida "under-/arbetarklassen" så är det verkligen till din fördel.

Han vill ju inte jobba då gynnar det inte han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Han vill ju inte jobba då gynnar det inte han

Därför skrev jag underklass pga bidragstagare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Därför skrev jag underklass pga bidragstagare

Ah noterade bara arbetsklassen, my bad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

berätta mer om vad du ser som till din fördel

En fri värld, att det enbart bör finnas ett land i världen, gemensamt ansvar för allt som händer världen över. Anser att utbyggnaden av EU är en bra start på den långa vägen, gemensam valuta och allt vad det innebär. 

Fri rörlighet världen över.

avskaffandet av religioner (är det ens möjligt? inom tusentals år kanske) Samtliga människor världen över skall leva efter ett och samma regelverk. Brottslingar skall behandlas lika överallt. Människor i sin helhet skall behandlas efter lika rättigheter, män och kvinnor skall behandlas helt jämställt. Vare sig människor är svinrika eller urfattiga, alla skall beviljas skattefinansierad sjukvård världen över. 

Alla skall tala engelska, varenda jävla jordbo. 

Fler enkla arbeten. Att alla skall ha en universitet-examen för att komma någonstans i livet är helt jävla absurt. Jag överdrev, ja. Men snart ser samhället ut på så vis.

Är för en nedskärning av kärnkraften, ser gärna fler miljövänliga alternativ så som vindkraft och solceller. Mer pengar åt miljörelaterad forskning och utveckling.

Enklare regler i näringslivet. 

Mindre fokus på pensionärerna, mer fokus på unga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: så är det verkligen till din fördel.

hur?


   
SvaraCitera

S3ON: En fri värld, att det enbart bör finnas ett land i världen, gemensamt ansvar för allt som händer världen över. Anser att utbyggnaden av EU är en bra start på den långa vägen, gemensam valuta och allt vad det innebär. Fri rörlighet världen över

S3ON: Fler enkla arbeten. Att alla skall ha en universitet-examen för att komma någonstans i livet är helt jävla absurt. Jag överdrev, ja. Men snart ser samhället ut på så vis.

baserat på detta tror jag fp bäst lever upp till det du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Därför skrev jag underklass pga bidragstagare

Hade aldrig klarat att leva på sådana bidrag.  


   
SvaraCitera

S3ON: Människor i sin helhet skall behandlas efter lika rättigheter, män och kvinnor skall behandlas helt jämställt.

detta driver också flera stycken inom fp, men gissar att s också har folk som gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hade aldrig klarat att leva på sådana bidrag.  

du blir ju tvungen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du blir ju tvungen 🙁

Fan heller. Ska ha ett enkelt arbete, extraknäcka med aktiehandel. end of story 


   
SvaraCitera

S3ON:

En fri värld, att det enbart bör finnas ett land i världen, gemensamt ansvar för allt som händer världen över. Anser att utbyggnaden av EU är en bra start på den långa vägen, gemensam valuta och allt vad det innebär. 

Fri rörlighet världen över.

avskaffandet av religioner (är det ens möjligt? inom tusentals år kanske) Samtliga människor världen över skall leva efter ett och samma regelverk. Brottslingar skall behandlas lika överallt. Människor i sin helhet skall behandlas efter lika rättigheter, män och kvinnor skall behandlas helt jämställt. Vare sig människor är svinrika eller urfattiga, alla skall beviljas skattefinansierad sjukvård världen över. 

Alla skall tala engelska, varenda jävla jordbo. 

Fler enkla arbeten. Att alla skall ha en universitet-examen för att komma någonstans i livet är helt jävla absurt. Jag överdrev, ja. Men snart ser samhället ut på så vis.

Är för en nedskärning av kärnkraften, ser gärna fler miljövänliga alternativ så som vindkraft och solceller. Mer pengar åt miljörelaterad forskning och utveckling.

Enklare regler i näringslivet. 

Mindre fokus på pensionärerna, mer fokus på unga. 

Rösta på tory 😛 Kända personer i partiet är Winston Churchill och Margrethe Tacher.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Är för en nedskärning av kärnkraften, ser gärna fler miljövänliga alternativ så som vindkraft och solceller. Mer pengar åt miljörelaterad forskning och utveckling.

folkpartiet vill utveckla kärnkraften


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

folkpartiet vill utveckla kärnkraften

ja, jag vet. Miljön inte min prio-fråga dock.Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fan heller. Ska ha ett enkelt arbete, extraknäcka med aktiehandel. end of story 

du ville ju inte jobba var det ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du ville ju inte jobba var det ju

Ja, men sådär skrev jag ju bara för att inte verka lika dålig som de andra arbetslösa. Dålig för samhället givetvis, men dålig som i att inte få ett arbete man söker till tänkte jag nog. Rodnar

Klart jag vill tjäna pengar, vem vill inte. 

Lär ju kännas annorlunda att tjäna pengar, har ju aldrig gjort d osv.  


   
SvaraCitera