Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag säga?


3mme
 3mme
Ämnesstartare

Halo! Jag är en tretton årig tjej(snart fjorton) som har ett litet problem! Jag har gått i gymnastik hela mitt liv och min mamma har också gått i gymnastik hela sitt liv, men jag tycker inte att det är roligt längre. Förut var gymnastiken mitt allt typ, det var roligt, jag lärde mig nya saker och så, men sen för typ ett år sen hade jag ett uppbrott på några månader(av privata skäl) och när jag kom tillbaka så tyckte jag att det inte var roligt, kunde inte alla saker jag kunde förut,lärde mig inget nytt och vågade inte lika mycket längre. Hur ska jag säga och vad ska jag göra? Vill inte gå till något jag inte brinner för längre!


   
Citera

Säg helt enkelt att du inte tycker att det är lika roligt längre så borde hon förstå. Jag har själv erfarenhet av att det kan kännas svårt, men det känns skönt efteråt.


   
SvaraCitera
Exner

3mme: Hur ska jag säga och vad ska jag göra? Vill inte gå till något jag inte brinner för längre!

Vill du ge upp det helt, eller kan det det vara ett alternativ att fortsätta men inte lika intensivt?


   
SvaraCitera

lakebeach:
Säg helt enkelt att du inte tycker att det är lika roligt längre så borde hon förstå.

Precis, de måste respektera vad du tycker och kan inte tvinga dig att träna


   
SvaraCitera

Om du tappat intresset så ska du givetvis inte behöva hålla på med det. 


   
SvaraCitera