Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag säga & göra ?


Ämnesstartare

Jag gillar en kille, och jag tror att han gillar mig också. Det är iaf vad jag märker och vad andra säger. Jag vill jättegärna prata med honom och liksom få bättre kontakt. Men problemet är att jag inte vet vad jag ska säga...

Någon som har ett förslag på fråga eller något ? Skulle vara otroligt tacksam! [smile]


   
Citera

Var dig själv och prata med honom som den vanliga människan han faktiskt är [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, det är ja 🙂


   
SvaraCitera

Fråga om han vill ha sex, säger han ja så vill han säger han nej så vill han inte. [tard]


   
SvaraCitera
aldrig tänkt på att man
kan centrera eller
högerställa text

   
SvaraCitera

internet:

aldrig tänkt på att man
kan centrera eller
högerställa text

vakum |

[love]


   
SvaraCitera

vad brukar du säga när du ska prata med folk


   
SvaraCitera

fråga saker om den andra personen = var intresserad. då blir den personen intresserad av dig, det är en lag. alla är bara intresserad av sig själva och den andra blir glad av att någon delar det intresset och gillar därmed dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk scenariot att han skulle börja prata med dig. vad skulle du vilja att han sa? oftast kommer man (eh, jag) fram till att det nog inte spelar så himla stor roll, man (jag igen) skulle bli hyperglad bara av att han tog kontakt.

men ja, du kan ju alltid börja med ett hej. och sen verka intresserad av allt han säger. [cute] lycka till!!!


   
SvaraCitera