Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag säga till henne?`


Ämnesstartare

Hej!
Okej, jag är på semester. Finns en jätteliten restaurang här där jag äter varje kväll och tycker en av de två tjejerna som jobbar där är gudomligt söt. Är näst intill ensam där varje kväll och får ganska flörtig ögonkontakt med henne ibland. Det känns bra. Restaurangen stänger klockan 21 (asientid) och jag vill gå dit och fråga om hon vill "hitta på något".

Frågan är:

Vad innebär "hitta på". Jag vet inte ens själv. Gå en promenad? Åka till stranden och promenera där?

Hon pratar extremt begränsad engelska dessutom. Lite jobbigt.

Det största problemet är vad jag ska säga som öppningsfras? Något som är lättförståeligt på enkel engelska och som inte är för creepy.

HJÄLP! 😀


   
Citera

Do you (peka på henne) want to fuck (jucka i luften) with me (peka på dig) ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Do you (peka på henne) want to fuck (jucka i luften) with me (peka på dig) ?

asg!

Haha, fan.. "som inte är för creepy" skrev jag ju!

Vill ju inte skrämma bort henne! Hon är så otroligt försynt och söt. Skulle verkligen inte kunna fråga något sådant.


   
SvaraCitera

calavera:

Det största problemet är vad jag ska säga som öppningsfras? Något som är lättförståeligt på enkel engelska och som inte är för creepy.

Hej är alltid en start.


   
SvaraCitera

fuck?
alla fattar fuck, det är som aids, alla vet vad det är.


   
SvaraCitera

calavera:

Haha, fan.. "som inte är för creepy" skrev jag ju!

Vill ju inte skrämma bort henne! Hon är så otroligt försynt och söt. Skulle verkligen inte kunna fråga något sådant.

Det är inte creepy. Tycker du sex är creepy? Du vill ju bara knulla henne.. [rolleyes]

Paulus Af Tarsus:

fuck?

Precis [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Tycker du sex är creepy?

Det kan vara creepy.. Ibland[blush]


   
SvaraCitera

calavera:

"hitta på något".

"Hi, do you want to find something on?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite seriösa svar, please?


   
SvaraCitera

calavera:

Lite seriösa svar, please?

fråga vad hon gör på fritiden och säg att du oxå håller på med det vad hon än säger [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemme buy you a drink? U can pay me by... u know ^^


   
SvaraCitera

calavera:

Det största problemet är vad jag ska säga som öppningsfras? Något som är lättförståeligt på enkel engelska och som inte är för creepy.

Är hon thai, så behöver du bara ge henne lite pengar.

Annars kan du typ köra med Lov me longtime? >.>

Eller så kör du bara på, beställ något från henne och fråga vart hon kommer ifrån, vad hon heter bara för att släppa på de som spärrar dig från att prata, får du igång henne att prata så kan du försöka berätta en historia, Något roligt du har gjort med kompisar tex (Inte damn my friends was so damn wasted that night..)

Sen när hon känner sig lite tryggare då är det bara säga att du vill prata mera, och fråga om ni ska gå en bit [party]


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Det kan vara creepy.. Ibland[blush]

HE-HE-HE, busigt! [wink]


   
SvaraCitera
Hando

Påminner lite om boken El Choco, fast du smugglar nog inte narkotika [no-no]


   
SvaraCitera

men tänk om hon har pojkvän [surprised][surprised][surprised]

[crazy]


   
SvaraCitera