Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag svara..


Ämnesstartare

Jag har mitt ex som är jävligt jobbigt ibland och ja .. Ibland kan han skicka sina vänner t mig på kik och dem håller på osv .. Idag skrev jag ett jävligt långt sms till honom, om att han ska sluta be hans vänner skriva osv. Till svars får jag. 

- MEN HÅLLKÄFTEN Jag svär på allt du behöver kuk o jag hoppas fan att någon våldtar dig! Skriv 1 gång till o jag blockar dig du vet själv att jag kommer.. Och ps har ny sen två veckor tillbaks varför går du på mig? Vill inte ens ha dig :* bli glad om någon vill Hihi :$

Vill fan skriva ett sista sms som han aldrig kommer att glömma .. Men vad?!


   
Citera

Eller så anmäler du honom till polisen?


   
SvaraCitera

Att hoppas på att någon blir våldtagen, är det ett brott? 


   
SvaraCitera

Låter som ett skrämmande hot att någon som trakasserar en blockerar en.


   
SvaraCitera

Kan ge honom ett kok stryk om så önskas. Hatar såna där clowner.


   
SvaraCitera

Men käre värld, anmäl. Tur att du blev av med det där psykfallet som fö öv verkar vara 13 år.


   
SvaraCitera

vad du än svarar så är det nog mognare än det han skrev, annars tycker jag att du anmäler honom, eller blockar alla han "skickar på dig" samt han själv. u go grrl


   
SvaraCitera

Tror jag skulle svara något kort, avslutande, och sedan totalignorera all form av kontakt som personen i fråga skulle försöka ta med mig. Även om det handlade om försök till ursäkter. För ja, ett sådant meddelande förtjänar inte ens något svar egentligen, så fruktansvärt dumt bara att skriva så till någon annan.


   
SvaraCitera

verkar iaf som att han har känslor för dig... Hur konstigt det än låter. 


   
SvaraCitera

Vem gjorde slut?


   
SvaraCitera
SOMBI

att det inte ens skulle märkas om han våldtog dig för han har ändå en sån liten snopp?

A


   
SvaraCitera