Aviseringar
Rensa alla

Vad ska jag ta mig till?!


Ämnesstartare

Såhär är det. I min förra klass, gick världens underbaraste kille. Jag gick och blev kär i han. Vi har båda två lillebror och dom går i samma klass. Jag har därför aldrig vågat ta steget och berätta för han. Det känns som att det skulle bli så tufft. Att behöva träffas så pass ofta om vi skulle förstöra våran vänskap.

För ca. 5månader sen så tog jag bestlutet att släppa han ur mitt huvud. Jag klarade inte av att tänka på han hela tiden. Det har gått bra till nu på senaste tiden då vi börja träffats oftare igen. De senaste gångerna när hans lillebror varit här och hans mamma kommer och hämtar följer han jag gillar också med. Han "hänger" här så ofta och länge nu att jag faller tillbaka.

Det stora problemet är att han precis har förlovat sig... de har bara varit tillsammans i någon månad.

Jag tycker om han så himla mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till![cry]


   
Citera

Image


   
SvaraCitera

felicidad:

han precis har förlovat sig... de har bara varit tillsammans i någon månad.

Error.


   
SvaraCitera

felicidad:

Det stora problemet är att han precis har förlovat sig... de har bara varit tillsammans i någon månad.

Eh, det lär ju ändå inte hålla så länge [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

felicidad:

Det stora problemet är att han precis har förlovat sig... de har bara varit tillsammans i någon månad.

Varför förlova sig, kan man inte bara vara tillsammans i något år så man ens har en aning om vem man förlovar sig med? [shake]


   
SvaraCitera

ge upp


   
SvaraCitera

felicidad:

förlovat sig

HAH.
Han är ju uppenbarligen inte riktigt klok. Släpp honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Han är ju uppenbarligen inte riktigt klok. Släpp honom.

Han är.. men jag tvivlar på att hon är. Förstår mig inte på hon.


   
SvaraCitera

felicidad:

Han är.. men jag tvivlar på att hon är.

De har ju förlovat sig med varandra, inte bara hon med honom. De är bevisligen idioter båda två. Alt. tonåringar, men det är i princip samma sak [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är det kris! Det har varit fram och tillbaka mellan dom ett bra tag nu, och J har visat sig vara världens lataste och äckligaste person. Dom är två helt olika personer, utan likheter.

Jag pratade med killens mamma idag. Hon hade ställt han mot väggen och sagt: Nu måste du vara seriöst, så här fungerar det inte att ha det längre. Om du fick göra ett val nu väljer du att ha kvar J då eller skulle du välja M(alltså jag). Han hade svarat att han självklart skulle välja mig nu.

Han är så rädd för att bli helt själv kvar och står kvar vid Js sida än. För att han inte vet vad jag känner, vad ska jag göra? Varför berättade hon för mig? Jag svävar på moln just nu, samtidigt är det en stor röra i mitt huvud.[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon tycker väl inte om hans tjej och tycker att du skulle passa bättre för honom eller nått.

Säg vad du känner för honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hänt en del del sen sist. Vi har kommit otroligt mycket närmare varann, och konstigt nog så är han och tjejen fortfarande tillsammans. Även fast deras förhållande bara går utför.

Jag och "killen" har precis jobbat tillsammans i tre veckor, och det har varit de tre bästa veckorna på länge. Massa kramar och kontakt typ dygnet runt.

Nu har hans tjej till och med fått förbud, hon får absolut inte sova hos han längre. Hon ville att han skulle följa med och sova hos hon istället då, men han stannade hellre hemma...

En av gångerna vi kramades på jobbet, stod hans mamma och hans tjej bredvid. Sen på kvällen fick jag höra av hans mamma: Såg du hennes min? Var en riktigt läskig blick hon gav dig: "om blickar kunde döda".

Efter det så la hon i en högre växel, gjorde allt som jag brukar göra. Men som hon inte gjort på över 6månader. Och alla reagerad och sa: verkar som att någon är rädd för att bli brädad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

felicidad:

Massa kramar och kontakt typ dygnet runt.

Vilken röv du är som håller på med en förlovad kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Vilken röv du är som håller på med en förlovad kille.

Man måste vara två för att kramas. Och det är han som tar initiativet hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

felicidad:

Och det är han som tar initiativet hela tiden.

Bidra då inte till förstörelsen av hans förhållande. Han förlovade sig säkert av en anledning. Men om du vill förstöra det som gör honom glad bevisar du bara att allt detta gör du utav desperation. Att du gör det för dig själv, utan att tänka på hans bästa. Fy på dig.


   
SvaraCitera