Aviseringar
Rensa alla

Vad ska killar ha?


De flesta tjejer är ju bara ute efter pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Muskler! Stort könsorgan! Snyggt ansikte! Deffad! INTE fjollig!

Åh fyfan. Skaffa fitta, snälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Åh fyfan. Skaffa fitta, snälla.

Va, vad menar du? Ska jag byta kön? [tard]


   
SvaraCitera

Han ska vara lång, normalt byggd (alltså ingen jävla anabola snubbe och ingen tandpetare) typ morgonfrisyr och ett charmigt leénde och SJÄLVKLART en rumpa värd att dö för (hockeykillar/män har fina rumpor [blush][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eurynomous:

öh...

Jag bryr mig inte hur den ser ut

ojojoj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En snopp [y]


   
SvaraCitera
smisk

Mörkt hår och en ganska elak personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ska vara 182 cm lång. Fail-frisyr, extremt blå ögon. Piercing i läpp, tunga och öra. Några tatueringar på tex över- och underarmen. Bröstet, vaden och skuldran. Han får gärna vara väldigt roligt och mycket under bältethumor.

Han ska träna kyokushin och vara shodan i det, bra på tv-spel ska han med vara. Skateklädd allt som oftast och bo vid göteborg. Lyssna på metal och vara allmänt oseriös.

Uppfyller man inte alla dessa krav får man allt börja jobba på det


   
SvaraCitera

smala killar kan vara fint, större killar med. Det beror på vilket sätt killen är smal och på vilket sätt killen är stor. Om killen är as smal och värsta bir-mage är det skitfult, samma sak gälller om killen är för mkt spännis. tycker samma om tjejer, det är fint med både smala tjejer och kurviga tjejer, beror på hur man bär upp det. kurvorna ska sitta på rätt ställe. osv.. Men annars ska killen vara skön, mysig, snygg i mina ögon med charmigt leende. Humor är viktigt och längre än mig 🙂 och inga äckliga snuständer. blää


   
SvaraCitera
Gifted

Lokie:

Humor är viktigt och längre än mig

... och gör inga syftningsfel. Det är ett av mina krav på drömkillen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

De flesta tjejer är ju bara ute efter pengar.

Så är det väl ändå inte?


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Inte jättelång, inte jättekort. [no-no] Fint hår, smal kropp, INGA MUSKLER, blåa ögon, ljus hy och eh.. Liten rumpa [y] inte någon hockeyspelare. [no-no]

hmm, av nån anledning så passar ja in exakt på den beskrivningen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eurynomous:

Jag bryr mig inte hur den ser ut

"den" [love]
en kille SKA inte va nånting,förutom ha en fräsch hygien,på samma sätt som en tjej inte SKA va nånting,men vissa är ju betydligt mer utseendefixerade än andra så man inte håller måttet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lång ;D (<3) snygg kropp, fräsch, snygga kläder, snygg 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

hmm, av nån anledning så passar ja in exakt på den beskrivningen

Tror knappast att du klår min pojkvän i fint hår alltså. [no-no]


   
SvaraCitera