Forumet - vad ska man äta när man gymmar

vad ska man äta när man gymmar

1547 0 54

Aa du kan göra situps i evigheter utan att det ger resultat. Visst du får förbättrad bålstyrkanoch magmuskulatur men vill du ha synliga rutor ska du deffa. Vill du större ska du bulka och du kan inte göra båda samtidigt. Bulka upp dig till önskad vikt, tunga vikter, få reps mycket protein (ägg, rött kött, kyckling, fisk) och byt ut bakelser mot frukt, chips mot nötter. Och för att nå resultat ska du träna MINST fyra dar i veckan. Är du nybörjare ska du inte göra detta men se ändå till att öka stegvis så att du inom ett par månader kan köra iallafall fyra pass i veckan. 40 min aktiv träning är tydligen det optimala, för du vill inte bli övertränad, 40 är standard.

Spana också in:


Stekaren: Aa du kan göra situps i evigheter utan att det ger resultat. Visst du får förbättrad bålstyrkanoch magmuskulatur men vill du ha synliga rutor ska du deffa. Vill du större ska du bulka och du kan inte göra båda samtidigt. Bulka upp dig till önskad vikt, tunga vikter, få reps mycket protein (ägg, rött kött, kyckling, fisk) och byt ut bakelser mot frukt, chips mot nötter. Och för att nå resultat ska du träna MINST fyra dar i veckan. Är du nybörjare ska du inte göra detta men se ändå till att öka stegvis så att du inom ett par månader kan köra iallafall fyra pass i veckan. 40 min aktiv träning är tydligen det optimala, för du vill inte bli övertränad, 40 är standard.
Högreps funkar bättre för att bli stor faktiskt. Och vadå minst 4 gånger i veckan? Det är individuellt. Jag fick t.ex bäst resultat av 2-3 gånger i veckan.

Stekaren: Aa du kan göra situps i evigheter utan att det ger resultat. Visst du får förbättrad bålstyrkanoch magmuskulatur men vill du ha synliga rutor ska du deffa. Vill du större ska du bulka och du kan inte göra båda samtidigt. Bulka upp dig till önskad vikt, tunga vikter, få reps mycket protein (ägg, rött kött, kyckling, fisk) och byt ut bakelser mot frukt, chips mot nötter. Och för att nå resultat ska du träna MINST fyra dar i veckan. Är du nybörjare ska du inte göra detta men se ändå till att öka stegvis så att du inom ett par månader kan köra iallafall fyra pass i veckan. 40 min aktiv träning är tydligen det optimala, för du vill inte bli övertränad, 40 är standard.
kan du vara snäll och sluta babbla om att minsta antalet dagar i veckan som krävs är fyra? jag motbevisade dig med Comrade Walter-kontot jag hade med rätt omfattande rapporter - och du vägrade ta till dig forskningen, med argumentet att du är rädd att ha fel. så sluta sprid missinformation.



superpojken:
Baserar du detta på någon fakta?
Min erfarenhet. Tre dar eller mindre har aldrig funkat för mig. Varför skulle fyra dar vara sämre än tre?
passaro:
kan du vara snäll och sluta babbla om att minsta antalet dagar i veckan som krävs är fyra? jag motbevisade dig med Comrade Walter-kontot jag hade med rätt omfattande rapporter - och du vägrade ta till dig forskningen, med argumentet att du är rädd att ha fel. så sluta sprid missinformation.


Som sagt; VARFÖR skulle fyra dagar i veckan vara sämre än tre?

Stekaren:
Minst fyra gånger i veckan. Jag sa det och jag står fast vid det. Det funkar bäst för mig och så är det med den saken. Nej du ska köra så tungt att du bara pallar 8 reps per set.
Det kanske funkar bäst för dig, men det behöver inte nödvändigtvis funka bäst för "smosha". 8 reps är inte särskilt tungt, och antalet reps spelar inte så särskild stor roll men generellt 1-5 reps för styrka, 6-15 reps för muskeltillväxt. Oavsett hur man tränar blir man både större och starkare dock.

Stekaren:
Min erfarenhet. Tre dar eller mindre har aldrig funkat för mig. Varför skulle fyra dar vara sämre än tre?
Som sagt; VARFÖR skulle fyra dagar i veckan vara sämre än tre?
jag har inte sagt att det skulle vara sämre. kan du övht läsa? det jag har sagt, ända sedan du började babbla om det är att fyra dagar är ingen magisk gräns som krävs för att man ska nå sina mål. när det är så många faktorer som spelar in. sluta hävda att fyra är ett magiskt tal. helvete. 

passaro:
jag har inte sagt att det skulle vara sämre. kan du övht läsa? det jag har sagt, ända sedan du började babbla om det är att fyra dagar är ingen magisk gräns som krävs för att man ska nå sina mål. när det är så många faktorer som spelar in. sluta hävda att fyra är ett magiskt tal. helvete. 
Jag har snackat med lokalbiffarna där jag går. De har närmare 30 års erfarenhet och enligt dem är det ett faktum att minst fyra dagar i veckan är det som ger resultat. Min egen erfarenhet är att det funkar bättre även om det givetvis är fler faktorer än själva träningen som spelar roll. Tre gånger i veckan funkar väl under nybörjarstadiet innan kroppen ställt in sig men man måste ju kunna öka steg för steg om man vill komma nånstans