Aviseringar
Rensa alla

vad ska man göra?


Ämnesstartare

Hallå.
okej.
det är en kille i min skola som tittar på mig väldigt mycket..jag har ingen aning om vem han är.. jag vet inte om blickarna ska visa att han är intresserad..eller om han bara tittar på mig för att han bara vill de eller..jag har sätt att han har en del tjejer omkring sig då o då..men varför kollar han på mig så mycket..när jag står vid mitt skåp, så tittar han alltid på mig..när ja går i korridoren så tittar han på mig, i matsalen..

ja tittar självklart tillbaka..eftersom jag blir nyfiken på vad han vill o vem han är.. men jag vet inte vad jag ska göra.. man kan ju inte bara gå fram till killen o fråga om han är intresserad av mig..[confused] eller om de bara är blickar som han riktar mot alla..hm jag har ingen aning..

någon som kanske vet vad man kan göra i denna situation?[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Åh det låter som något ur Twilight, kan nästan smaka tonårs-ångesten som flödar. Jag tror att han är en vampyr. [cute]


   
SvaraCitera
smisk

Lilla Lady:

Åh det låter som något ur Twilight, kan nästan smaka tonårs-ångesten som flödar. Jag tror att han är en vampyr. [cute]

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Åh det låter som något ur Twilight, kan nästan smaka tonårs-ångesten som flödar. Jag tror att han är en vampyr. [cute]

hahah ja kanske [cute] kanske ska fråga honom..


   
SvaraCitera
time
 time

upponer:

kanske ska fråga honom..

Du får inte fråga honom förrän han räddat dig från att bli påkörd av en bil. Herregud, vad är det med dagens ungdomar och kronologisk ordning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Du får inte fråga honom förrän han räddat dig från att bli påkörd av en bil. Herregud, vad är det med dagens ungdomar och kronologisk ordning?

hahaah precis[crazy] ja får...tänka ut nått hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske tycker du är världens sötaste eller något. Du kan ju alltid prova le lite, och se om du får något slags leende tillbaka [smile]


   
SvaraCitera