Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man göra med återfallsförbrytare?


Ämnesstartare

Ni vet sånna som typ inte vet vad som e rätt o fel, pundar, e eländiga och aldrig kan göra nåt rätt. Som e dömda för typ skadat många brott och suttit inne halva sitt liv. Är det verkligen rätt att ha dom i finkan? Känns verkligen totalt meningslöst. Vad kan man göra med sånna?


   
Citera
Ämnesstartare

Skicka in dem på psykiatrisk klinik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöksdjur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet är att vi släpper ut dom när dom ändå bara kommer fortsätta begå brott. Livstids fängelse utan chans till benådning, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Skicka in dem på psykiatrisk klinik.

Tror helt ärligt inte det e möjligt att hjälpa vissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge dom en chans sen blir det livstid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Tror helt ärligt inte det e möjligt att hjälpa vissa.

Kanske inte. Döda dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Ni vet sånna som typ inte vet vad som e rätt o fel, pundar, e eländiga och aldrig kan göra nåt rätt.

sorry[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De ska avlivas utan någon som helst pardon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Problemet är att vi släpper ut dom när dom ändå bara kommer fortsätta begå brott. Livstids fängelse utan chans till benådning, tack.

Vet ej om jag tycker det e rätt. Uppenbarligen fattar de inte hur man ska bete sig. Föreställ dig själv att ditt beteende inte accepterades av samhället och att du gång på gång blev satt i fängelse för ditt sätt att vara. Du själv tycker att det är helt orättvist och fattar inte varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

sorry

du e väl ändå ej sån lille vän[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon sorts rehab


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Föreställ dig själv att ditt beteende inte accepterades av samhället och att du gång på gång blev satt i fängelse för ditt sätt att vara. Du själv tycker att det är helt orättvist och fattar inte varför.

Så om det är mitt sätt att vara att mörda människor men jag tycker det är rätt för mig så ska jag självklart dömas till livstid och aldrig mer släppas ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

du e väl ändå ej sån lille vän

nä, är snäll pojke[cute][cute][cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska vi göra med alla misslyckade 21-åringar som trots både grundskole- och gymnasieutbildning ännu inte lärt sig använda det svenska språket korrekt?


   
SvaraCitera