Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man göra? O_o


Ämnesstartare

Nu har jag för en gångs skull lite ledig tid där jag inte direkt "måste" plugga,har knappt haft nån sån tid på 3 månader och jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på. [sad](det lilla umgänget man har i sthlm åkte nyss till Dublin[sad])


   
Citera
Ämnesstartare

Jag hade också en fri dag häromåret. De är rätt sällsynta ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sov?[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

titta på naruto[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

Jag hade också en fri dag häromåret. De är rätt sällsynta ...

åker du 8:40 tåget imorrn? [sad]

postis_per:

sov?

na,ska sova tidigt till kvällen,men jag vet fan inte vad jag ska göra när jag inte har nåt att plugga. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knulla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

åker du 8:40 tåget imorrn?

Nja, det blir en halvtimme tidigare (om jag ens orkar gå upp i denna förkyldhet).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

Nja, det blir en halvtimme tidigare (om jag ens orkar gå upp i denna förkyldhet).

gerey,8:40 prick!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

gerey,8:40 prick!

Vi ... får ... se!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

Vi ... får ... se!

nu åker jag tidigare tåget så jag kan sparka på dig,ha brun jacka så man känner igen dig.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

nu åker jag tidigare tåget så jag kan sparka på dig,ha brun jacka så man känner igen dig.

Jag kommer att ha brun jacka och vara förkyld och förmodligen lyssna på musik. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

na,ska sova tidigt till kvällen,men jag vet fan inte vad jag ska göra när jag inte har nåt att plugga. :S

datorn[party]


   
SvaraCitera

Hur vet man att man har studerat för mycket?

När man inte vet vad man skulle göra annars... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

nu åker jag tidigare tåget

Due ... gör inte det. Jag har bestämt mig för att stanna hemma (är för sjuk för att orka en tidig morgon). 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

vet man att man har studerat för mycket?

När man inte vet vad man skulle göra annars...

pkej så man ska slöa sig igenom en utbildning som man tar asfeta studielån för att göra för att bli framgångsrik och tjäna mer pengar än en medelsvensson?Bra tänkt.

Simnudel:

Due ... gör inte det. Jag har bestämt mig för att stanna hemma (är för sjuk för att orka en tidig morgon). 🙁

Traitor![n]


   
SvaraCitera