Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man göra om nätterna?


Ämnesstartare

mediakatt:

Verkligen.

Du gör dt för att göra dig trött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Komponera vacker musik till grannarnas och andra familjemedlemmars förtjusning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kunde inte sova igår natt och fördrev därför tiden med att göra vardagliga saker.

Jag:

Behärskade konsten att brygga kaffe (... mamma har alltid gjort åt mig) - tack vare 4Chan
Spelade Left 4 Dead - smått skrämmande när man är lättpåverkad som jag.
Skivade kiwi, banan och tinade frusna bär för göra fruktsallad med vanilmousse.
Lärde mig Still Alive från spelet Portal på gitarr.
Pratade med en kille vid namn Garett från nya Zeeland - 17 år och emot droger, men påstår sig brygga öl.
Låg ned och föreställde mig scenarion jag vill uppleva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sport från USA. Porr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du gör dt för att göra dig trött?

Jag börjar med det för att försöka vara produktiv men det slutar mest med stirrande på samma mening. Bristande koncentrationsförmåga och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jag brukar göra situps, armhävningar, lyfta hantlar, se på tv...

Sådant är man ju för trött för vid den här tiden. [sad]

Veritas:

Komponera vacker musik till grannarnas och andra familjemedlemmars förtjusning.

Jag har en fruktansvärt ostämd gitarr och en nästan lika frukansvärt ostämd el-bas. [smile]

Hellboy:

Sport från USA. Porr.

Nja. [sad]

LittleBigSimon:

Jag:

Väldigt aktivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nja.

Du kan komma hem till mig så kan vi kolla på porr tillsammans.. Eller göra en egen porrfilm? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Sådant är man ju för trött för vid den här tiden. [sad]

Gör du det på dagen istället då? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag har en fruktansvärt ostämd gitarr och en nästan lika frukansvärt ostämd el-bas.

Där finns stor potential om man vill vara exprimentel eller göra anti-musik. Skulle helt klart ösa med el-basen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Gör du det på dagen istället då?

Min fader brukar tvinga mig att träna ibland. Han är stor och stark och egentligen vill han ha en son som han kan träna, men stackarn fick nöja sig med tre döttar. [sad]
Fast när jag var mindre var min högsta dröm att bli hockeyspelare eller fotbollspelare. [rolleyes]

Veritas:

Där finns stor potential om man vill vara exprimentel eller göra anti-musik. Skulle helt klart ösa med el-basen.

Har funderat på det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellboy:

Du kan komma hem till mig så kan vi kolla på porr tillsammans.

Nja, jag har aldrig fattat grejen med att titta på folk som sexar. Jag finner det ganska ointressant.

Hellboy:

Eller göra en egen porrfilm?

Absolut inte. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har funderat på det!

Bara att genomföra. Du skulle även kunna pröva att göra lite speedbass med basen och en kastrull.
http://speedbass.net - för inspiration


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Han är stor och stark och egentligen vill han ha en son som han kan träna, men stackarn fick nöja sig med tre döttar. [sad]

Haha, hollywoodfilmen 😀

Geigerzähler:

Fast när jag var mindre var min högsta dröm att bli hockeyspelare eller fotbollspelare. [rolleyes]

Coolt 🙂 Jag har nog aldrig drömt om att bli nåt spektakulärt...
Är det onormalt? o:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

Bara att genomföra. Du skulle även kunna pröva att göra lite speedbass med basen och en kastrull> http://speedbass.net <- för inspiration

Kastrull? Hur? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Haha, hollywoodfilmen 😀

Dessutom har min mamma dumpat sin förra man och skaffat FLICKVÄN, min storasyster som är 17 fick en bebis men den dog några timmar efter födseln och min lillasyster är bäst på att få alla att tro att hon är helt perfekt och underbar. [mad]

Tickstart:

Coolt 🙂 Jag har nog aldrig drömt om att bli nåt spektakulärt...Är det onormalt? o:

Det tror jag inte.


   
SvaraCitera