Aviseringar
Rensa alla

vad ska man göra på denna sidan finns inget ju ..


bitch
Ämnesstartare

vad fan ska man göra på denna sidan kan någon förklara jag fattar typ nada .. heheh .. XD ska man typ skriva såna hära inlägg för att folk ska kunna kommentera seriööösssttt !!! blir galen!!  om någon vill snacka finns på kik heter : itaa15 puss <3 


   
Citera
Ämnesetiketter

oki


   
SvaraCitera

man skriver saker i forumet och parar sig med andra socialt dysfunktionella


   
SvaraCitera

Luther Blissett:

man skriver saker i forumet och parar sig med andra socialt dysfunktionella

Räknas jag som en av dessa? 🙁


   
SvaraCitera

Xisco:

Räknas jag som en av dessa? 🙁

Alla räknas som dessa 🙁


   
SvaraCitera

Luther Blissett:
Alla räknas som dessa 🙁

Bajs också 🙁


   
SvaraCitera
Bakric

Luther Blissett:

man skriver saker i forumet och parar sig med andra socialt dysfunktionella

Socialt dysfunktionell gentemot vem/vilka/vad?
Om man nu mot förmodan lyckas para sig (<= öppet för tolkning) med någon annan socialt dysfunktionell torde det väl betyda att man är socialt funktionell gentemot..... denne? Oskyldig


   
SvaraCitera

Bakric:
Socialt dysfunktionell gentemot vem/vilka/vad?
Om man nu mot förmodan lyckas para sig (<= öppet för tolkning) med någon annan socialt dysfunktionell torde det väl betyda att man är socialt funktionell gentemot..... denne? Oskyldig

Mm, ser ingen poäng med att överanalysera ett simpelt uttalande menat som humor sådär 🙂


   
SvaraCitera
Bakric

Luther Blissett:

Mm, ser ingen poäng med att överanalysera ett simpelt uttalande menat som humor sådär 🙂

Vari ligger syftet med att alltid ha ett syfte eller en poäng med sina frågor och påståenden då?


   
SvaraCitera

Bakric:
Vari ligger syftet med att alltid ha ett syfte eller en poäng med sina frågor och påståenden då?

det finns en tid för allt, det finns en tid då även tiden möts


   
SvaraCitera
Bakric

Luther Blissett:

det finns en tid för allt, det finns en tid då även tiden möts

Äsch då, det säger du bara för att du bedömer min, till synes oseriösa, frågeställning som malplacerad i sammanhanget och vill framstå som lite vis samtidigt som du hoppas avfärda en pur nonsensdiskussion Ledsen


   
SvaraCitera

Bakric:

Äsch då, det säger du bara för att du bedömer min, till synes oseriösa, frågeställning som malplacerad i sammanhanget och vill framstå som lite vis samtidigt som du hoppas avfärda en pur nonsensdiskussion Ledsen

Ja ungefär +trött


   
SvaraCitera

Inte säker på att jag vill snacka med en bitch, menmen.

Syftar på namnet, bli inte hatiska av er.


   
SvaraCitera
bitch
Ämnesstartare

Om du inte har något bra att komma med så tycker bara att du ska låta bli och skriva eller hålla ditt käft stängd  🙂 

Beneath:
Inte säker på att jag vill snacka med en bitch, menmen.

Syftar på namnet, bli inte hatiska av er.


   
SvaraCitera

bitch:
Om du inte har något bra att komma med så tycker bara att du ska låta bli och skriva eller hålla ditt käft stängd  🙂 

hahahahahahahaha vilken vildkatt


   
SvaraCitera