Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man göra på fritiden?


Marsbrud:

typ , eller va för något årsedan

Så du har inga intressen alls idag?? :s 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00:

Så du har inga intressen alls idag?? :s 

Har säkert intressen när jag inte tänker på det , typ om jag gör något annat men kommer verkligen inte på något nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00:

Så du har inga intressen alls idag?? :s 

Thaiboxning hade ju varit fett skoj men är 15 års gräns på de :/ 


   
SvaraCitera

Marsbrud:

Har säkert intressen när jag inte tänker på det , typ om jag gör något annat men kommer verkligen inte på något nu. 

Jahopp, du kmr nog på ngt framöver 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00:

Jahopp, du kmr nog på ngt framöver 🙂

får börja skriva upp allt jag tänker på , börjar känna mig som en guldfisk 😮


   
SvaraCitera

Lär dig ett instrument? Gitarr är väldigt nybörjarvänligt då det finns ~två miljarder olika gratis kurser och tutorials på YouTube. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hajpojken:
Lär dig ett instrument? Gitarr är väldigt nybörjarvänligt då det finns ~två miljarder olika gratis kurser och tutorials på YouTube. 

Kan redan spela 😛


   
SvaraCitera

Fågelskådning. 


   
SvaraCitera
Haien

$4.00:
ngt roligt

Nähä


   
SvaraCitera

Sport: Fotboll, hockey, dans, orientering, ridning, simning, cykling, skidåkning, innebandy, handboll, rugby, löpning, budosporter, pingis, tennis, basket, klättring

Inomhusaktiviteter: Böcker, dator- och TV-spel, filmer, serier, frimärkssamling, modellbyggen, origamivikning, legobyggande, sex, rita, musik (både skapa och lyssna), YouTube, memeskapning, sova, halvsova, vila, äta, stickning, täljning, matlagning, plugga, lösa korsord

Andra aktiviteter: Vara med kompisar, bio, laserdome (om det finns), vandring, fiske, urban exploration, shoppa, fika, jobba (ev. ideellt med något man bryr sig om), göra sociala experiment, bada, hänga på stan

Typ det jag kommer på på rak arm iaf


   
SvaraCitera

Marsbrud: Kan redan spela 😛

Du är så pass fullärd att det inte längre duger som fritidsintresse alltså? Förvånad


   
SvaraCitera
Haien

Ruttenfisk: sex

^


   
SvaraCitera

Äta träna sova lyssna podcast 


   
SvaraCitera

Haien:

Nähä

hur fan skall vi veta vad ts tkr är kul? Tardig


   
SvaraCitera

Om du har några intressen så är det ett bra ställe att börja på. Se över dessa. Finns det något i närheten av där du bor som lockar fler personer med samma intresse?


   
SvaraCitera