Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man ha med sig på festival?


Ämnesstartare

Ja, precis som rubriken alltså. Jag har aldrig varit på festival och är jättejättenervös över att jag ska glömma någonting jätteviktigt.

Här är min lista:
munvatten, huvudvärkstabletter, tandborste, tandkräm, plåster, solkräm, smink, sminkborttagning, tamponger, schampoo, hårspray, hänglås, ficklampa, toalettpapper, underkläder, strumpor, regnjacka/poncho, kudde, sovsäck, liggunderlag, handduk, engångskamera, gummistövlar, skor, vanliga kläder såklart, våtservetter.

Är det något som jag har glömt som är typ superduperviktigt?


   
Citera

tält och alkohol är allt man behöver


   
SvaraCitera

knark. Massa.


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

tält och alkohol

två av de tre viktiga saker som hon glömde. dock behöver man inte tält. något som är desto viktigare är salt. gärna örtsalt, det går ner lättare. salt mat, exempelvis salta jordnötter, är också bra. detta för att hålla uppe vätskenivån i kroppen, för att på så sätt motverka bakfylla i händelse av låg promillehalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast jag ska, av någon konstig anledning, inte på festival för att supa järnet - så alkohol behöver jag nog inte. min pojkvän vill inte att jag dricker när jag är på festival, eftersom han oroar sig så jävla mycket, och det accepterar jag. så jag ska vara helt nykter!


   
SvaraCitera

laakso:

festival

laakso:

alkohol behöver jag nog inte

Does not compute.


   
SvaraCitera

laakso:

min pojkvän vill inte att jag dricker när jag är på festival, eftersom han oroar sig så jävla mycket, och det accepterar jag. så jag ska vara helt nykter!

Vad söt du är. Vill du bli min flickvän?


   
SvaraCitera

silvertejp


   
SvaraCitera

laakso:

min pojkvän vill inte att jag dricker när jag är på festival, eftersom han oroar sig så jävla mycket

vad oroar han sig för? att du ska göra något eller att du ska råka ut för något?


   
SvaraCitera

vissel:

silvertejp


   
SvaraCitera

Parfym & våtservetter


   
SvaraCitera

laakso:

min pojkvän vill inte att jag dricker när jag är på festival, eftersom han oroar sig så jävla mycket, och det accepterar jag. så jag ska vara helt nykter!

Gjorde samma misstag en gång. Det sög. Ta med sprit ändå. Hångla.


   
SvaraCitera

Konserver & öppnare


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

tält och alkohol är allt man behöver


   
SvaraCitera

laakso:

det accepterar jag

doing it wrong.


   
SvaraCitera