Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man hitta på med sin pojkvän på alla hjärtans dag?


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 18 år och har varit tillsammans med min pojkvän i mer än ett år. Nu börjar det närma sig alla hjärtans dag och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på. Jag älskar att planera och hitta på saker, vi brukar ofta variera vad vi gör typ laga middag, se film, gå på stan, fika mm. 
Men finns det ingenting som gör dagen med "speciell" än alla andra? om ni förstår vad jag menar. Vill visa med att hitta på något romantiskt att jag tycker om honom så pass mycket, har ni några tips? 

Gissar att det inte bara är jag som sitter i samma sits och skulle behöva lite tips 😉


   
Citera
Kudhos

Fokusera inte på att göra dagen "speciell", utan fokusera på att vara med varandra. Visa att uppskattningen går inte att "köpa", utan att kärleken för varandra finns där.

Var med varandra, visa kärlek, visa att du är lycklig med din partner, berätta dina känslor. Ta er till platser där ni känner er trygga, där ni kan vara er själva med varandra. Den bästa alla hjärtans dag är inte något man ser i filmer, utan den som visar att du älskar din partner. Och du vill visa det utan att behöva ge något mer än dig själv och din kärlek.


   
SvaraCitera

När jag hade en flickvän så gick vi till en å och myste, tog med oss filt samt fika och gosade, har jag för mig. På morgonen fick hon presenter samt ett alla hjärtans dag kort jag spenderade typ 5 timmar på att göra Glad.
Den kanske inte var jättemycket mer speciellt än andra liknande saker vi gjorde, men det var ändå trevligt. 


   
SvaraCitera

Här har du ett schema över dagen jag snickrat ihop:
9:11 Någon överraskning samt en romantisk frukost.
12:46 Middag på en resturang
13:21 Gå på stan och shoppa eller ta en promenad
15:36 köpgodis
16:03 titta på nogon romantisk film och mys lite, ät godiset
17:49 laga någon god kvällsmat
18:16 ät
18:53 ge han det bästa han kan få, din vagina!


   
SvaraCitera
reben

strunta i va kudhos säger
de ska va presenter !!!


   
SvaraCitera

ÄT!!!! obs mkt viktigt
god mat alltså


   
SvaraCitera