Aviseringar
Rensa alla

vad ska man hitta på på kvällarna?


Ämnesstartare

Hej!

Vad kan man göra för romantiskt hemma?
Ja o min kille e typ 17år o kollar film på kvällarna, jo d e mysigt men nu efter snart 1 år e det seegt... finns det inget annat mysigt man kan hitta på som kanske leder till sex senare?[rolleyes]


   
Citera

Massage eller så kan ni bara ha sex istället för att komma på nån ursäkt till ha det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man inte känner för det varje kväll då? O istället vill ha d mysigt ?


   
SvaraCitera

kolla på filmer.


   
SvaraCitera

Pärlplatta.

Det är bäst. Och tänd rökelser och lyssna på musik! OCH TE. GLÖM INTE ATT DRICKA TE.


   
SvaraCitera

Kan ni inte måla banderoller och hänga upp dem över bilbroar med vägar under? Det är jätteroligt. Eller så kan ni plantera växter i offentligheten, typ bärbuskar. Det är trevligt.

Jaha, hemma var det. Men banderollerna kan ni måla hemma, i varje fall. Ni kan baka, spela datorspel, klippa nya frisyrer på varandra, tillverka kläder, eller i alla fall trycka mönster eller texter på tröjor... Roligt.

Jag skulle i varje fall göra detta ovan som sociala aktiviteter om jag hade vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Kan ni inte måla banderoller och hänga upp dem över bilbroar med vägar under? Det är jätteroligt. Eller så kan ni plantera växter i offentligheten, typ bärbuskar. Det är trevligt

mer romantiska saker... inte bara roliga saker..


   
SvaraCitera

Ni kan lära er att göra grejer, typ, sticka halsdukar. Är phett roligt. Ni kan lära er språk. Helst ett med ett nytt alfabet till. Phett roligt. Ni kan laga invecklade matgrejer också, smörgåståra med olika fyllningar, kanske. Någon av dessa grejerna måste ni båda finna tilltalande, i alla fall!

Sedan kan ni ligga. Måste ni ha en ursäkt för att ligga, kan ni inte bara ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meeeeeeeeen d e inte bara för att ha en ursäkt... har sett massa filmer.. börjar tröttna.. finns väl annat man kan göra hemma ? d behöver inte leda t sex.. bara man har d mysigt UTAN det? eller har du aldrig haft det kanske?


   
SvaraCitera

prata om er barndom och lek psykologer

kanske slutar i att ni leker doktor. hihi [rolleyes]


   
SvaraCitera

gowsegrowdan:

mer romantiska saker... inte bara roliga saker..

Vet knappt vad romantik är, så jag är nog fel person för att hitta på sådana aktiviteter. 🙁 Vad gör en aktivitet romantisk? Varför vill ni göra romantiska aktiviteter? Upplys mig, jag förstår inte. Är socialt bortkommen och umgås aldrig med människor.

Ni kan ju börja gilla primitivism, hänga på primitivismbloggar. Rosseau gillade ju sådant, lite, och han förknippas väl med romantiken. [cry]

ninna:

Pärlplatta.

Detta äger också. Fast man måste limma upp dem sedan, också, annars gör man fel!

Ni kan skriva jättedåliga eller mediokra eller bra låtar, om någon av er kan spela instrument!

gowsegrowdan:

d behöver inte leda t sex.. bara man har d mysigt UTAN det? eller har du aldrig haft det kanske?

Alltså, saker man kan göra medans man kelar? Läsa braiga/roliga böcker? Spela datorspel som är turbaserade, typ? Att baka och hetsäta sedan är mysigt, tycker i alla fall jag.


   
SvaraCitera

Alla dessa aktiviteter som innefattar man man går ut och genomför någonting, såsom exmepelvis att man hänger upp en banderoll, är ju mysiga! Om man i detta räknar med att komma hem efter att man gjort det, i synnerhet om det är vinter, och är kallt. Då vill man vara under ett täcke sedan = så mysigt att man SPRÄNGS kanske.


   
SvaraCitera

ni kan väl göra vad som helst. Baka nåt gott, se sedan dåliga sitcoms på tv. Mys ner er i soffan och proppa i er. Sen kan ni nästa dag gå och gymma tillsammans. Till exempel.


   
SvaraCitera

Till senare i vinter:

Bygg snögubbar. Eller vad som snöskulpturer som helst. Planera en asfet snöskulptur, och genomför sedan. Sedan vill ni vara inomhus, dricka varm choklad och kela.


   
SvaraCitera

Ni kan baka tillsammans och kasta mjöl och så på varandra som på filmer! :PP:P.P:P:p.


   
SvaraCitera