Aviseringar
Rensa alla

vad ska man svara om någon säger att man är söt


Ämnesstartare

det blir konstigt om man säger tack, tack är som jag bryr mig inte, hejdå, hatar dig, tycker du är jobbig


   
Citera
Ämnesstartare

Tack [smile]

Då tycker jag det märks att man blir glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mh brukar också fundera på det. förut brukade jag säga typ "tack", eller ännu värre "åh du med" av bara farten, men det blir så ogenuint. nu kör jag på att jag alltid säger hur jag faktiskt känner.

om jag blir genuint glad av det och tycker att personen är fin som säger så, så säger jag typ "åh gu vad glad jag blir du är så fin". om jag har en dålig dag då jag känner mig jätteful, men någon vänder på det genom att ge mig en komplimang, så förklarar jag det, att dess komplimang faktiskt betyder något och gjorde min dag bättre.

om jag däremot märker att personen bara säger så för att vara snäll, eller något annat ogenuint skäl, och jag då bara blir irriterad av den. så säger jag typ "men nej sluta"

blir bäst i längden om man är öppen med sånt tycker jag. allt blir bara tråkigt, opersonligt och sterilt om man ska följa massa sociala regler och bara säger det man förväntas säga, och alla vet att alla bara säger det man förväntas säga för att man förväntas göra så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De gånger som någon säger så till mig brukar jag säga det jag känner. Ofta blir jag glad - då säger jag det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha sex med den [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"det är möjligt!" eller "vad bra."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man skrattar till lite för att visa hur barnsligt det låter o.s.v.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Ett tack och ett leende tycker jag är på sin plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Ett tack och ett leende tycker jag är på sin plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man behöver inte svara någonting
eller vad som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lady dahmer kör på den ouppfostrade stilen

http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2011/december/barn-ska-inte-behova-oroa-si...

kanske för att hon har en ickesöt dotter

mvh provocerarN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

blir bäst i längden om man är öppen med sånt tycker jag. allt blir bara tråkigt, opersonligt och sterilt om man ska följa massa sociala r

jag tycker du är söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag tycker du är söt

försökeru testa mig eller?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att svara på sånt är ju som att svara på hur man mår, hur man än gör så kommer det bli fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

försökeru testa mig eller?[blush]

skojade bara, tycker att du är ful


   
SvaraCitera