Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man svara?


Ämnesstartare

Hej kära ungdomar. Hah
Jag behöver hjälp av er, ni är alltid så ironiska och sköna (egenskaper som jag saknar, [cry]) - vad fan svarar man om någon säger något om ens utseende? Killarna i min klass håller på hela tiden och kommenterar alla tjejers utseende, jag brukar bara dampa ur och skrika "håll käften jävla fitthorbög" eller något sådant ogenomtänkt och idiotiskt... nån som har lite bättre svar?

(och ja jag vet att killarna i min klass är omogna och retarded, men trodde fan att de skulle bli LITE LITE normala i nian...)


   
Citera

beror väl på vad de säger?


   
SvaraCitera

"Jag vet att du är, men vad är jag?" - sen fortsätter du om och om igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om de säger att till exempel ens näsa är ful? Eller att man är för kort, för lång, whatever?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag fattade inte 🙁


   
SvaraCitera

chiq:

(och ja jag vet att killarna i min klass är omogna och retarded, men trodde fan att de skulle bli LITE LITE normala i nian...)

Finns inget att göra, de mognar förhoppningsvis någon gång under gymnasieperioden. Det finns dock undantag, vissa mognar aldrig. [smile]


   
SvaraCitera

chiq:

Om de säger att till exempel ens näsa är ful? Eller att man är för kort, för lång, whatever?

Då svarar du: "Jag vet att du är, men vad är jag?" eller "Jag vet att din är, men vad är min?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Finns inget att göra, de mognar förhoppningsvis någon gång under gymnasieperioden. Det finns dock undantag, vissa mognar aldrig.

Jag var rädd för det... tack, FML kan lika gärna hoppa från en bro hahaha klarar inte av min skola


   
SvaraCitera

Ännu bättre vore att du inte tar åt dig och inte bryr dig. Då får de inte ut något av det och du blir inte sårad.


   
SvaraCitera

chiq:

Om de säger att till exempel ens näsa är ful? Eller att man är för kort, för lång, whatever?

finns olika saker man kan svara på en sån fråga, t.ex.:
- jag bryr mig inte om vad du tycker
- varför är min näsa ful?
- varför kommenterar du min näsa? prata om något vettigt istället om du tvunget ska störa mig din jävla attentionwhore teenage kiddo pubertal idiotslyna
- fuck off 🙂
- ska du ha en snyting?
- jaha, och?
- intressant observation, jag kanske ska ta och göra något åt det, eller inte
etc.


   
SvaraCitera

sista alternativet är väl annars att ta kål på dem medelst vapen


   
SvaraCitera

Säg att de har små kukar som behöver hävda sig så mycket, sen skickar du bilder på Napoleon via MSN till dom. [y]


   
SvaraCitera

chiq:

Jag var rädd för det... tack, FML kan lika gärna hoppa från en bro hahaha klarar inte av min skola

Ge inte upp! Det är mobbarna det är fel på, inte dig! [y]

Semi:

Säg att de har små kukar som behöver hävda sig så mycket

håller med! Give it a try!


   
SvaraCitera

Mina standardsvar:

Men eru skön eller.
Men eru bög eller.

Notera att dessa är retoriska frågor som inte kräver några svar, underströk detta genom att ej placera ut några frågetecken.


   
SvaraCitera

sparka dem mellan benen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha, tack! Gillar Hänskapt sista alternativ, awesome hahah.


   
SvaraCitera