Forumet - Vad ska man ta sig till?

Vad ska man ta sig till?

184 0 19
När man varit kär i en person i typ fem år och den personen med största sannolikhet inte vill vara ihop med en? Man träffas inte så ofta alls men får världens hjärtbank när personen skriver till en. Man får världens jobbigaste känsla i bröstet när den inte svarar efter att han skrivit. Åh. Hatar detta. Vill ej vara kär om det ska fortsätta vara så här hela livet.

Spana också in:

pendu:

JA DET BORDE DU! Det värsta som kan hända är att den inte känner samma. Men du lär aldrig få veta om du inte tar risken! Tror det kommer vara skönt för dig att få lätta på hjärtat också.

Eller alltså. Hon vet att jag varit kär i henne förut. Och hon sade att hon varit kär i mig också men begravde dessa känslor.
Ensamvargen:

Eller alltså. Hon vet att jag varit kär i henne förut. Och hon sade att hon varit kär i mig också men begravde dessa känslor.

Så säg att du fortfarande är kär! Det låter som att hon gillar dig, men hon ä rädd eller något
Men alltså du gör det som känns bäst för dig. Fast jag vet själv hur jobbigt det är att hålla inne med sina känslor. Därför uppmanar jag dig till att släppa ut dem.
Ensamvargen:

pendu:

Så säg att du fortfarande är kär! Det låter som att hon gillar dig, men hon ä rädd eller något

gör så bara, säg som det är.
om hon inte vill så är det bara att gå vidare.
ta bort henne från msn o.s.v.
hitta någon annan som det är intressant att skriva med.
det finns många tjejer i världen.