Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man ta sig till?


Ämnesstartare

När man varit kär i en person i typ fem år och den personen med största sannolikhet inte vill vara ihop med en? Man träffas inte så ofta alls men får världens hjärtbank när personen skriver till en. Man får världens jobbigaste känsla i bröstet när den inte svarar efter att han skrivit. Åh. Hatar detta. Vill ej vara kär om det ska fortsätta vara så här hela livet.


   
Citera
Ämnesstartare

radera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väggen:

radera

Menar du som i the eternal sunshine of the spotless mind? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Menar du som i the eternal sunshine of the spotless mind? [sad]

ja

eller alternativt radera genom att avbryta kontakt så du inte påminns om jobbiga känslor då och då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väggen:

eller alternativt radera genom att avbryta kontakt så du inte påminns om jobbiga känslor då och då

Nä. Kommer minnas ändå. [sad] Vill nog fortsätta minnas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Nä. Kommer minnas ändå. [sad] Vill nog fortsätta minnas.

okej, minnas utan att uppleva åtminstone

Ensamvargen:

världens jobbigaste känsla i bröstet när den inte svarar efter att han skrivit

låter nämligen inte bra alls. men vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går inte att komma undan känslor, they will always hunt you down


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Det går inte att komma undan känslor, they will always hunt you down

Om jag äter riktigt mycket nudlar då? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Om jag äter riktigt mycket nudlar då?

då finns det ju något reellt att må dåligt över i alla fall [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöka hitta någon som kan få dig att känna starkare känslor och glömma bort den andre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh. Men har du sagt till person att du är kär i denne? Vet du vad denne tycker om dig?

Lider med dig, btw. Kärlek är jobbigt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Åh. Men har du sagt till person att du är kär i denne? Vet du vad denne tycker om dig?

AMFKlgskfhks. Vet ej hur jag ska ta mig till. Borde jag säga det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

AMFKlgskfhks. Vet ej hur jag ska ta mig till. Borde jag säga det?

JA DET BORDE DU! Det värsta som kan hända är att den inte känner samma. Men du lär aldrig få veta om du inte tar risken! Tror det kommer vara skönt för dig att få lätta på hjärtat också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

JA DET BORDE DU! Det värsta som kan hända är att den inte känner samma. Men du lär aldrig få veta om du inte tar risken! Tror det kommer vara skönt för dig att få lätta på hjärtat också.

Eller alltså. Hon vet att jag varit kär i henne förut. Och hon sade att hon varit kär i mig också men begravde dessa känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Eller alltså. Hon vet att jag varit kär i henne förut. Och hon sade att hon varit kär i mig också men begravde dessa känslor.

Så säg att du fortfarande är kär! Det låter som att hon gillar dig, men hon ä rädd eller något
Men alltså du gör det som känns bäst för dig. Fast jag vet själv hur jobbigt det är att hålla inne med sina känslor. Därför uppmanar jag dig till att släppa ut dem.


   
SvaraCitera