Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man tänka på när man flyttar?


Ämnesstartare

El Guaje:

Bra då var jag inte överkänslig! Skulle också bytt den om jag hade badkar. Sånt är ju äckligt.

Haha ja. Jag satt åt andra hållet när jag badade också, men så kanske de flesta gör. Kul att gå den där proppgrejen i sig liksom [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Kul att gå den där proppgrejen i sig liksom

Haha nej det finns väl härligare saker att göra! (Det där kanske lät dumt) Minns faktiskt inte hur jag satt, var länge sedan jag badade i badkar. [sad]

En annan grej man alltid ska ha hemma är pasta, då överlever man allt. Nu upptäckte jag att jag inte hade nån pasta, då blir läget genast lite värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha nej det finns väl härligare saker att göra! (Det där kanske lät dumt) Minns faktiskt inte hur jag satt, var länge sedan jag badade i badkar. [sad]

Det borde man göra ofta! har inte heller gjort på länge, men badar rätt ofta i badpool å andra sidan.

El Guaje:

En annan grej man alltid ska ha hemma är pasta, då överlever man allt. Nu upptäckte jag att jag inte hade nån pasta, då blir läget genast lite värre.

Ajdå. Gröt är också bra att ha! Men det har du kanske inte heller 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattenkokare! Där man snabbt och smidigt kan göra sig en kopp te, där är det hemma[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

mat jag borde handla!

Så länge du inte är vegetarian: Se alltid till att ha kyckling, fläskfilé och köttfärs i frysen! Och även pasta och ris i skafferiet. Storhandla är överskattat, men smidigt att ha alla basgrejer hemma så köpet man bara småtramset till det man nu tänker laga.


   
SvaraCitera

isola:

Det borde man göra ofta! har inte heller gjort på länge, men badar rätt ofta i badpool å andra sidan.

Så ofta man kan, det är härligt! [smile]

isola:

Ajdå. Gröt är också bra att ha! Men det har du kanske inte heller 🙁

Jo gröt har jag kom jag på nu. Det är också en sak man alltid ska ha! Med gröt och pasta hemma kan man överleva nästan en hel istid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Så ofta man kan, det är härligt! [smile]

ja och bubbelbad! vad heter det åh de där vibrerande åh vad heter de??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja och bubbelbad! vad heter det åh de där vibrerande åh vad heter de??

jacuzzi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

jacuzzi?

Det är väl bara märket på någonting sådant bubbligt? Har jag för mig. Precis som alla kallar bomullspinnar för tops.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är väl bara märket på någonting sådant bubbligt? Har jag för mig. Precis som alla kallar bomullspinnar för tops.

Inte numera.


   
SvaraCitera

isola:

ja och bubbelbad! vad heter det åh de där vibrerande åh vad heter de??

Vet int! Jag skulle nog kallat det bubbelbad eller massagebad men jag kan inget om sånt. jacuzzi kan det säkert vara. Oklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vet int! Jag skulle nog kallat det bubbelbad eller massagebad men jag kan inget om sånt. jacuzzi kan det säkert vara. Okl

Ja om man nu säger så. Ah en sådan vill jag ha. De är bra för nack- och ryggmassage. Vill testa iaf. Har för mig att jag inte gjort. En kompis erbjöd mig förut men det stod en halv flaska champagne garnerad med ett par av hennes mammas trosor på badkarskanten, så jag var inte så sugen på att sätta mig i den. Borde ha gjort.

passaro:

Inte numera.

Så nu är det inget märke längre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så nu är det inget märke längre?

Man kallar det för jacuzzi oavsett vad det är för märke på skiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

man vet ju inte vad de gjort med den

haha, vad menar du med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstiga ni är. inte så att folk går och ollar eller sniglar propparna direkt.


   
SvaraCitera