Aviseringar
Rensa alla

Vad ska man tjäna när man har jobb och är under 18


Ämnesstartare

Jag tycker det är rimligt att man tjänar xxx kr i månaden
när man har fyllt 15 men inte 18


   
Citera

Det beror självklart på form av anställning samt bransch mm. Inte på grund av kön....


   
SvaraCitera

Samt om det är före eller efter skatt


   
SvaraCitera

Beror på vilket jobb men män brukar tjäna mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnis:
Samt om det är före eller efter skatt

Gäller lön före skatt


   
SvaraCitera

Järnis:
Det beror självklart på form av anställning samt bransch mm. Inte på grund av kön....

Patrick:
Beror på vilket jobb men män brukar tjäna mer

jag tolkar det som att ts vill se om tjejer och killar röstar olika snarare än att det borde skilja sig mellan könen


   
SvaraCitera

peterhorn:

Gäller lön före skatt

grattis nu är bara resten av pollen helt värdelöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag tolkar det som att ts vill se om tjejer och killar röstar olika snarare än att det borde skilja sig mellan könen

Lite åt det hållet


   
SvaraCitera

killar: 50k
tjejer: 10k 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Hoppas du menar att jag som tjej ska rösta på "tjej-alternativen" för att du ska se om det är någon skillnad på vad män och kvinnor tycker.. och inte vad vi anser att de olika könen ska tjäna? För det finns väldigt få jobb där en huvudsakligen arbetar med snoppen eller snippan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Hoppas du menar att jag som tjej ska rösta på "tjej-alternativen" för att du ska se om det är någon skillnad på vad män och kvinnor tycker.. och inte vad vi anser att de olika könen ska tjäna? För det finns väldigt få jobb där en huvudsakligen arbetar med snoppen eller snippan.

Det är så jag menar du sk rösta på tjejalternativet.


   
SvaraCitera

tänker att man går väl fortfarande i skolan när man är under arton, så visst helgjobb och kvällsjobb, men är det inte ganska höga summor i pollen? eller är jag retarded?


   
SvaraCitera

FruLiten:
tänker att man går väl fortfarande i skolan när man är under arton, så visst helgjobb och kvällsjobb, men är det inte ganska höga summor i pollen? eller är jag retarded?

Tyckte också det var höga siffror. Normalt är väll en timlön på ca 50 kr?


   
SvaraCitera

över 100 lax iaf


   
SvaraCitera

Den som är 15år och ändå lyckas jobba ihop 12000-14000kr/mån har jobbat på väldigt bra enligt migGalen

D


   
SvaraCitera