Aviseringar
Rensa alla

Vad ska min nya användare heta?


Ämnesstartare

Förslag på namn som min nya användare kan heta. Känner mig nämligen förföljd här på forumet, folk snackar med mig överallt, kan inte få en lugn stund utan att det ska låtas och hållas på. Behöver byta därför och byta stil. Gå under jorden. Komma tillbaks med nytt namn. Inte kopplad till detta.


   
Citera

JagGillarPaowsTuttar


   
SvaraCitera

BAJS

 


   
SvaraCitera

Dixxy ska du heta! Inget annat.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

lågintelligent

pga "Känner mig nämligen förföljd här på forumet" och sedan: "Gå under jorden. Komma tillbaks med nytt namn. Inte kopplad till detta." 


   
SvaraCitera

Bell
lågintelligent
pga "Känner mig nämligen förföljd här på forumet" och sedan: "Gå under jorden. Komma tillbaks med nytt namn. Inte kopplad till detta."Intelligens har inte så mycket med tabbar, ouppmärksam, troll OSV... Men jovars, kan vara lite smått värdelöst att byta till ett namn som vi föreslår då subben inte vill att vi ska veta vikket.


   
SvaraCitera

du kan ju alltid köra med något extra anonymt, "j2464" eller något i den stilen


   
SvaraCitera

om du tar ditt namn från denna tråden kommer vi ju veta det och då kan du ju lika gärna skita i att byta. 

så om du vill vara anonym föreslår jag att du hittar på något själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk säger: men skriver vi det här så kommer vi veta.  Det är inte ni jag bryr mig om. Ni får gärna veta vad jag heter. Det jag bryr mig om är adminsanarna och NSA. Det är dom som är ute efter mig.


   
SvaraCitera

Alnarps Bertrand


   
SvaraCitera

maglarpsbullen


   
SvaraCitera

Förföljd


   
SvaraCitera

jacob96 kanske?


   
SvaraCitera