Aviseringar
Rensa alla

Vad ska ni göra i höst?


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Så, sista dagen att söka vidare är IDAG, vad har ni sökt? Vad är era planer?
Sitter och styr upp allt detta just i detta nu. Det är kaos.


   
Citera

Sökte en datorutbildning. Inget jag är särskilt intresserad av, men den verkar leda till jobb och jag har inte tid att vela mer.


   
SvaraCitera

sökte kriminologi 1 i malmö, 30p. sen sökte jag juridisk översiktskurs 15p & socialrätt 15p om jag mot förmodan inte skulle komma in men det gör det. såg bara fattigt ut m 1 kurs. dock alltid bara sökt 1  Förvirrad jaja. hoppas på att flytta o få 1 liv i höst med. kanske bli glad om man har tur.


   
SvaraCitera
penja

 

pluggar antagligen en kurs i sociologi på stockholms universitet


   
SvaraCitera

sökt till maskiningenjörsprogrammet


   
SvaraCitera
penja

24/7: Det är kaos.

så, hur lyder dina planer?


   
SvaraCitera

Har sökt Interaktionsdesign på Stockholms Universitet. Men vi får se hur det blir med det, har kanske eventuellt blivit erbjuden ett jobb så jag kanske skjuter på det ett år!


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

penja:

så, hur lyder dina planer?

Sitter och har megaångest angående om jag ska plugga i Uppsala eller Göteborg. Om det blir Göteborg så blir det Grundlärarprogrammet med inriktning mot arbete i fritidshem, musik och om det blir Uppsala så kör jag på Medie- och kommunikationsvetenskap A. Tror jag. 


   
SvaraCitera
penja

24/7:
Sitter och har megaångest angående om jag ska plugga i Uppsala eller Göteborg. Om det blir Göteborg så blir det Grundlärarprogrammet med inriktning mot arbete i fritidshem, musik och om det blir Uppsala så kör jag på Medie- och kommunikationsvetenskap A. Tror jag. 

inte lätt sånt här! sökte i torsdags, har nästan glömt bort vad jag sökte :s haha. hoppas du lcykas bestämma dig!


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

penja:
inte lätt sånt här! sökte i torsdags, har nästan glömt bort vad jag sökte :s haha. hoppas du lcykas bestämma dig!

Haha, nä eller hur, jättesvårt om man inte har någon direkt plan och inte kan bestämma sig. Har anmält mig på sex grejer, kommer väl rangordna dom i olika ordning ända tills 23:59 typ. Får se hur det slutar! 


   
SvaraCitera
Lounge

kommer väll köra kriminologi kandidatkurs

zzzz på livet


   
SvaraCitera
Lounge

har eg. inte lust att plugga eller jobba eller göra någonting idag


   
SvaraCitera
penja

24/7:

Haha, nä eller hur, jättesvårt om man inte har någon direkt plan och inte kan bestämma sig. Har anmält mig på sex grejer, kommer väl rangordna dom i olika ordning ända tills 23:59 typ. Får se hur det slutar! 

Lycka till! 


   
SvaraCitera
Lounge

sökte:
1. socionomprogram i sthlm (med möjlighet att delvis komma in via prov/intervju, annars äre omöjligt att komma in på socionomprogrammet i sthlm och det är ändå här jag vill bo)

2. kandidat i kriminologi

3. sociologi 2 su

4. sociologi 2 sh

min plan är att veta vad jag vill göra till VT14. alltså program.. plugga stenhårt på högskoleprovet till hösten.. och sedan kunna välja och vraka (typ) i vår. är färre som söker då också så krävs mindre för att komma in på HP.


   
SvaraCitera

Vet inte får ambivalens över vad jag ska söka och kommer bara fram till småkurser. Vissa delar av livet går inte som jag vill.


   
SvaraCitera