Aviseringar
Rensa alla

VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL DÅ??


Ämnesstartare

Berätta alla era glammiga festplaner för mig så att jag kan få känna mig lite festlig och glammig där jag ligger nedbäddad och frusen i morgonrock, täcken, filtar och okänt antal kilo snytpapper.

(kategorin ska nu är det nyår igen men det fanns ju ej)


   
Citera
Ämnesstartare

isola du är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska vara med de som bor här, och en del annat folk. jag ska supa mig redlöst berusad och vara glad och skratta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

isola du är bäst

tack vad glad jag blir

ta hand om dig ikv och hälsa katterna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska träffa en vän. Vi ska göra goda saker att äta å dricka, typ smoothies och sånt, vi ska titta på film, prata och ha kul och gå ut och vandra runt i mörkret typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ska träffa en vän. Vi ska göra goda saker att äta å dricka, typ smoothies och sånt, vi ska titta på film, prata och ha kul och gå ut och vandra runt i mörkret typ.

låter väldigt mysigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli full som ett ägg. Ska varken göra mer eller mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

låter väldigt mysigt!

Ja! Ska du försöka festa till det lite grann då, trots sjukdom? Titta på fyrverkerier? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ta hand om dig ikv och hälsa katterna!

ta hand om dig mä, sötnos.

manul:

.

bra avatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

bra avatar.

Ja!

Tyvärr har jag inte kommit på något bra sätt att vara Upchuck på svenska[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

Ja!

Tyvärr har jag inte kommit på något bra sätt att vara Upchuck på svenska[sad]

uppåttjack kan du vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ska du försöka festa till det lite grann då, trots sjukdom? Titta på fyrverkerier? [cute]

Lär ju höra dem i alla fall. Får hoppas att jag mår bättre ikväll så jag kan vara uppe ur sängen lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska äta middag med min mor och far. Sen ska jag.. ta lite benzo och sova så tidigt som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supäääh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Lär ju höra dem i alla fall. Får hoppas att jag mår bättre ikväll så jag kan vara uppe ur sängen lite.

Mm, det är så fint! Gillar de som köper fyrverkerier som är lite out of the ordinary lite extra [cute]. Hoppas du kan ta dig ut en liten stund!


   
SvaraCitera