Aviseringar
Rensa alla

Vad ska ni köpa för julklappar? 🙂


Ämnesstartare

Det är väl lika bra att börja shoppa nu, julen är ju inte såå långt bort. Brukar ni köpa många julklappar?

Vi är en stor familj med massor av barn så för mig brukar det bli en hel del att köpa, men jag älskar det! 

Vad har ni för tips på julklappar till en nyfödd och en 18 årig kille?


   
Citera
ida
 ida

fredrikavarnamnet:
Det är väl lika bra att börja shoppa nu, julen är ju inte såå långt bort. Brukar ni köpa många julklappar?

Vi är en stor familj med massor av barn så för mig brukar det bli en hel del att köpa, men jag älskar det! 

Vad har ni för tips på julklappar till en nyfödd och en 18 årig kille?

Till bebisen så tycker jag att du ska köpa en sån här:  http://www.littlejalo.com/collections/shop/products/babyset-with-blanket-and-hat

Till den 18-åriga killen är det väl svårare, gillar han tv-spel? Tror de flesta som spelar PS4 eller liknande vill ha en extra handkontroll till exempel. Annars något snyggt klädesplagg, en schysst tröja är ju alltid bra!


   
SvaraCitera
reben

köper bara till mina syskon nu för tiden. ibland bara till min syrra för jag o brorsan tkr att det spelar ingen roll typ. 

va har killen för intressen
bebisar har jag ingen aning, köpte gulliga mössor till 2 nyfödda för nå år sen men dom har hängt upp sig på mössor i den familjen typ så de va dfr. 


   
SvaraCitera

men gud är det jul snart O.o


   
SvaraCitera

Köp sprit? Till bebisen och en nalle till 18åringen Blink


   
SvaraCitera
mynona

 Skall köpa en dvd med andra säsongen av Herrskap och tjänstefolk och ett Asterix- och Obelix-album.

Köper nätt och jämt julklappar öve rhuvud taget


   
SvaraCitera

Uhu sådan konsumtionshets 


   
SvaraCitera

men vafan d är inte ens november


   
SvaraCitera

Så lite som möjligt, tyvärr. Men det är det enda som funkar. 


   
SvaraCitera

Kan tillägga att jag är en "ge julklappar till fina-släktingar"-torsk i övrigt.


   
SvaraCitera

ingenting


   
SvaraCitera

Köper en del. Men tycker det är lite tidigt att köpa


   
SvaraCitera

Redan nu


   
SvaraCitera

Alltså jag köpte mina första julklappar i SEPTEMBER! Rodnar
Var i Danmark och hittade fina grejer till min pojkvän, bland annat en:
93121.jpg
(Han hade preciiiiis fyllt år och han får andra spontanpresenter av mig då och då)

I övrigt så har jag köpt rätt många klappar.
Både julklappar och till julklappsspelet
Alltså ÄLSKAR att köpa julklappar!


   
SvaraCitera
reben

köpt samma sak till min syrra i 3 år btw. jag o brorsan lägger ihop till 2 par skor hon har i sin sport. dvs säger: beställ o när du får fakturan så ge den till mig.

kul julklapp


   
SvaraCitera