Aviseringar
Rensa alla

Vad ska vi göra med alla trådar om invandring?


Ämnesstartare

Kristet engelskt par i england åtalas - Dom debbaterade om islam med en muslimsk gäst (34) [Till senast lästa sidan] [Till sista inlägget]
Skapad: tis 1 dec 2009 av Sming
[invandring] (12) [Till sista inlägget]
Skapad: tis 1 dec 2009 av sojsan
Invandrare... (11) [Till sista inlägget]
Skapad: I dag 04:07 av BajenFans
Burqa [Tråden har en undersökning] [Tråden har totalt 1 bifogad bild] (67) [Till sista inlägget]
Skapad: I går 12:06 av Harpyja
[Denna tråd är oläst sedan du skrev i den] Den bruna högern (50) [Till senast lästa sidan] [Till sista inlägget]
Skapad: tor 26 nov 2009 av Bash a Brat'
[Denna tråd är oläst] [Schweiz förbjuder fortsatt byggnad av muslimska minareter] (9) [Till sista inlägget]
Skapad: mån 30 nov 2009 av TheSpookyMan
Ska de båda blocken ignorera Sverigedemokraterna? (67) [Till senast lästa sidan] [Till sista inlägget]
Skapad: sön 15 nov 2009 av Sheriffen
Sverige importerar Saddamstödjande kurdmördare (3) [Till sista inlägget]
Skapad: sön 29 nov 2009 av Foxxie
[Denna tråd är oläst] är jag rasse om jag tycker dehär? (201) [Till sista inlägget]
Skapad: tis 6 okt 2009 av XUSE Ändrad: I dag 04:02
av BajenFans
Stora invandringstråden [Tråden har en undersökning] (204) [Till sista inlägget]
Skapad: ons 25 nov 2009 av Mr Brightside Ändrad: I går 15:20
av JohnE
[Denna tråd är oläst sedan du skrev i den] Så kan vi stoppa flyktinginvandringen.. (41) [Till senast lästa sidan] [Till sista inlägget]
Skapad: ons 2 dec 2009 av Anarkandi
[Denna tråd är oläst] Vad gör vi för att minska invandringen [Tråden har en undersökning] (361) [Till sista inlägget]
Skapad: fre 6 nov 2009 av CommanderKoko Ändrad: I dag 03:56
av BajenFans
Norrköping: Aktiv nazist häktad misstänkt för våldtäkt på barn. (45) [Till sista inlägget]
Skapad: ons 18 nov 2009 av salem08
[Denna tråd är oläst] sveriges invandringspolitik (117) [Till senast lästa sidan] [Till sista inlägget]
Skapad: mån 30 nov 2009 av soimpolite Ändrad: I dag 03:52
av BajenFans
[Denna tråd är oläst] Är du rasist mot invandrare? [Tråden har en undersökning] (114) [Till senast lästa sidan] [Till sista inlägget]
Skapad: tis 1 dec 2009 av detberorpå

Jag är medveten om att jag själv startat en av dessa trådar, det jag undrar är om ni är medvetna om att hela politik och samhälletråden är översvämmad om frågor om invandring, integration och främlingsfientlighet, även om det visserligen är en debatt som går att föra så är det ofta samma budskap om och om igen. Detta är alla trådar om invandring jag kunde hitta på den första sidan av politik och samhälle.

Detta är ett fenomen känt från internet, att sverigedemokrater är bäst av alla partier i användandet av sociala medier. Kollar ni på vilket youtubeklipp som helst så rör det sig om sverigedemokrater som ägnar säg en timma om dagen åt att söka igenom internet efter alla trådar som handlar om invandring eller sd och kommentera på dessa, i en medveten strategi att göra reklam för sig själva och övertyga andra om att de har rätt.

Det är visserligen en demokratifråga att få uttrycka sig, men bör politik och samhälletråden moddas hårdare, bör en officiell invandrings och integrationsundertråd uppföras i politik och samhälle och alla frågor om det föras där, eller hur tycker ni att vi ska göra?


   
Citera

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=273923 [smile]

Man skulle kanske kunna döpa den till något lite snällare, t.ex. "Invandring och integration" eller något liknande. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen bryr sig om vad de tycker anyways.

Vill man ändra nånting ska man ut och klaga/protestera, inte sitta bakom en skärm och gnälla. [cute]


   
SvaraCitera
Flash

Capture:

Man skulle kanske kunna döpa den till något lite snällare, t.ex. "Invandring och integration" eller något liknande.

Det låter bra, precis som flashback forum.

Så här ser det ut:
Image


   
SvaraCitera

Ja, snälla skapa ett jävla underforum nån gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rip it up, tear it up and have a ball


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fint att du skapar en till då.


   
SvaraCitera

LET IT BEEE, LET IT BEEEEEEE![ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns väl en samlingstråd egentligen? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är på tapeten just nu så helt klart skapas det en hel del trådar. problemet skulle ju bli det att det skulle se rätt löjligt ut med ett underforum åt "invandrings och integrationsrelaterade trådar" och ett annat som rör resten av hela det politiska spektrat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker åttas förslag är sinnessjukt bra.


   
SvaraCitera

Låt trådarna vara så länge flera inte handlar om exakt samma sak. Invandringen är en stor och viktig fråga idag så det är inte konstigt att det finns många trådar om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Låt trådarna vara så länge flera inte handlar om exakt samma sak. Invandringen är en stor och viktig fråga idag så det är inte konstigt att det finns många trådar om det.

Fast alla på UM är ju inte lika övertygade om det. Som jag ser det är det oftast ett fåtal som skapar dessa trådar och deltar i debatterna, oftast samma personer. Det kan vara exkluderande att de har så mycket inflytande.

bourgeoisie:

tycker åttas förslag är sinnessjukt bra.

Ja, det börjar bli nödvändigt.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Fast alla på UM är ju inte lika övertygade om det. Som jag ser det är det oftast ett fåtal som skapar dessa trådar och deltar i debatterna, oftast samma personer. Det kan vara exkluderande att de har så mycket inflytande.

Men om man har en samlingstråd lär det bli väldigt luddigt. Ämnet ska vara tydligt. Och ett underforum är onödigt att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

sverigedemokrater är bäst av alla partier i användandet av sociala medier.

Bäst vetefan, oftast brukar de ju bara skriva något i stil med "Jävla muslimer! SD 2010!".

Har däremot inget bra förslag på hur man ska lösa det. Ett underforum vet jag inte ens om det är möjligt på UM, och det skulle bara se dumt ut. Att försöka ta allt i en enda tråd skulle nog inte heller fungera.


   
SvaraCitera