Aviseringar
Rensa alla

Vad ska vi göra på 3dje dejten?


Jag har träffat en kille två gånger, om man inte räknar med festen vi träffades på första gången. Bägge gångerna fikade vi. På ena gick vi också en promenad. Men det blir ju lite tråkigt om vi ska göra det igen, så tips på vad man kan hitta göra på 3dje dejten? [smile]


   
Citera

Filmkväll hemma hos dig/honom.


   
SvaraCitera

mopsen:

Filmkväll hemma hos dig/honom.

Det vore mysigt. Fast inte lika mysigt om min mamma är hemma. Och han bor tillfälligt hos sin kusin innan han får sin lägenhet, och hans kusin kanske inte är så jätte pepp på det..


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

nessah:

Jag har träffat en kille två gånger, om man inte räknar med festen vi träffades på första gången. Bägge gångerna fikade vi. På ena gick vi också en promenad. Men det blir ju lite tråkigt om vi ska göra det igen, så tips på vad man kan hitta göra på 3dje dejten?

Bowla? Åka skridskor? Gå på nåt..typ..konsert/utställning/jagvetintevad..laga mat hos någon av er.


   
SvaraCitera

nessah:

Och han bor tillfälligt hos sin kusin innan han får sin lägenhet, och hans kusin kanske inte är så jätte pepp på det..

Be din mamma gå ut för en kväll eller vänta tills hon gör det.


   
SvaraCitera

Skidskytte.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Libertad:

Skidskytte.

HAHA, det vore kul att testa[sad]


   
SvaraCitera

springskytte


   
SvaraCitera
Hando

Hoppa fallskärm [blush]


   
SvaraCitera

Lindblom:

HAHA, det vore kul att testa[sad]

Nej, fy fan så jobbigt. [shake]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Libertad:

Nej, fy fan så jobbigt. [shake]

ja, sant 🙁 blev fan trött bara av att kolla på skidåkning på tv[shake] de åker ju fan i uppförsbackar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök hitta något intresse som är gemensamt, gör det sedan tillsammans?


   
SvaraCitera

Lindblom:

ja, sant 🙁 blev fan trött bara av att kolla på skidåkning på tv[shake] de åker ju fan i uppförsbackar

Jag vet, lol. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå på bio! Mys pys.


   
SvaraCitera

Hando:

Hoppa fallskärm

Skulle bli rätt kallt...


   
SvaraCitera