Aviseringar
Rensa alla

Vad skall/borde jag göra ?


Ämnesstartare

Jag är 18 år gammal och är tillsammans med en kille som är 16...
Eller ja om man nu kan kalla det tillsammans mera, han har dissat mig en vecka idag å vet inte vad jag skall göra åt den saken, allt känns så tungt ... 
Finns det någon här med ett bra förslag ?


   
Citera

Prata med han.


   
SvaraCitera

Fråga honom varför han dissar dig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om han skulle svara då jag försöker kontakta han skulle jag gärna vara beredd på att prata me han ... men de går it så bra då han it svarar, har funderat på att åka dit å prata me honom man jag vill it göra de då han dissar för de sku kännas hemskt.. 


   
SvaraCitera

skit i honom och gå vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
skit i honom och gå vidare

Har tänkt på de men de känns också hemskt, eftersom han också är en av mina bästa vänner .. 🙁


   
SvaraCitera

Nurmi97:

Har tänkt på de men de känns också hemskt, eftersom han också är en av mina bästa vänner .. 🙁

ja, jag förstår det, det är skitjobbigt att behöva gå vidare, men det är ju inte särskilt kul att vara tillsammans med någon som dissar en sådär heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

ja, jag förstår det, det är skitjobbigt att behöva gå vidare, men det är ju inte särskilt kul att vara tillsammans med någon som dissar en sådär heller

Nej, det är de verkligen inte, bara de att ja sku it vilja gå vidare innan han har ryggrad att prata me mig om allt, men de kanske e för mkt begärt av en mogen 16 åring..


   
SvaraCitera