Aviseringar
Rensa alla

Vad skall jag göra ??


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 14år som ''jaa'' vet inte vad jag skall göra[sad] det finns en kille som är 22 år och vet vart jag bor[shake] Han är alltid "på" om att jag skall gå ut och möta honom för han säger hela tiden att han vill att jag skall först strula med honom och sen att han vill ta min oskuld o.s.v...
Jag känner honom lite men jag tycker verkligen inte att han är snygg eller så ... jag skulle nog inte ha ng imot att sex men jag vill inte ha det honom men jag känner mig taskig att jag vill ha det men inte med honom ...... Asså jag vet inte vad jag skall göra håller på att få panik typ[sad] det känns som jag är jätte elak mot stackarn [chocked]

Snälla någon som vet vad jag skall göra????


   
Citera

Säg att han är alldeles för gammal för dig?


   
SvaraCitera

eh
gillar du honom inte ska du inte strula eller ha sex med honom
inget att ha dåligt samvete över [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Säg att han är alldeles för gammal för dig?

Men jag vågar inte, han kanske blir ledsen [sad]

enhimmelskdrog:

eh
gillar du honom inte ska du inte strula eller ha sex med honom
inget att ha dåligt samvete över

Jag får dåligt samvete för allt specielt när jag känner att jag skulle kunna ha sex med en annan kille[shake]


   
SvaraCitera

Just trust me:

Men jag vågar inte, han kanske blir ledsen [sad]

Känns ju som något han borde begripa själv. Du är ju helt blåst om du har sex med nån du inte vill ha sex med för att du inte vill göra dem ledsna. [confused]


   
SvaraCitera

Just trust me:

Jag får dåligt samvete för allt specielt när jag känner att jag skulle kunna ha sex med en annan kille[shake]

har du sagt till honom att du inte är intresserad eller hur svarar du honom när han är "på"?


   
SvaraCitera

Det är aldrig "taskigt" eller liknande att inte vilja ha sex med någon, glöm aldrig det! Det är din kropp och du, endast du, bestämmer vem som ska få röra den.
Säg till honom att du inte alls vill ligga med honom. Lyssnar han inte så får du be dina föräldrar säga till, eller anmäla honom då det ändå skulle vara straffbart för honom att ha sex med dig även om du själv ville det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Känns ju som något han borde begripa själv. Du är ju helt blåst om du har sex med nån du inte vill ha sex med för att du inte vill göra dem ledsna.

Nä men jag har inte så mycket i mot honom men han är inte den jag skulle vilja förlora oskulden till men hur kan man för klara det för honom..typ : Jag skulle kunna ha sex med dig om ng år .. eller vaddå?? [chocked]

enhimmelskdrog:

har du sagt till honom att du inte är intresserad eller hur svarar du honom när han är "på"?

Asså jag har bara sagt att han lär få vänta eftersom jag inte vet om jag äns vill ha det ..men då kommer han bara med massa text där han säger vad bra/posetivt allt är .. och hur kåt han är i mig .....

Han vet tillochmed att jag är minderårig och är det i 8 månader till.


   
SvaraCitera

Just trust me:

Snälla någon som vet vad jag skall göra????

Du är inte alls elak för att du inte vill träffa honom.
Säg till dina föräldrar att en mycket äldre kille försöker träffa dig så kan din pappa ta ett snack med honom så blir han avskräckt.

Killen låter väldigt korkad och kommer kanske göra något dumt mot dig så gör dig själv en stor tjänst och träffa honom inte.


   
SvaraCitera

Just trust me:

Asså jag har bara sagt att han lär få vänta eftersom jag inte vet om jag äns vill ha det ..men då kommer han bara med massa text där han säger vad bra/posetivt allt är .. och hur kåt han är i mig .....

men då verkar han ju bara störd.
dissa honom [no-no]


   
SvaraCitera

Just trust me:

Nä men jag har inte så mycket i mot honom men han är inte den jag skulle vilja förlora oskulden till men hur kan man för klara det för honom..typ : Jag skulle kunna ha sex med dig om ng år .. eller vaddå?? [chocked]

Säg bara att du inte vill ha sex med honom och att han får ta och acceptera det. Du ska inte behöva förklara dig. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är aldrig "taskigt" eller liknande att inte vilja ha sex med någon, glöm aldrig det! Det är din kropp och du, endast du, bestämmer vem som ska få röra den.

Men nu är det så att jag aldrig varit ihop med någon så min kropp typ VERKLIGEN vill gör ng fysiskt om du förstår .. men mitt huvud säger nej till honom....egentligen fattar jag inte vf[sad]


   
SvaraCitera

Just trust me:

Men nu är det så att jag aldrig varit ihop med någon så min kropp typ VERKLIGEN vill gör ng fysiskt om du förstår .. men mitt huvud säger nej till honom....egentligen fattar jag inte vf[sad]

Han är för gammal för dig. Hitta någon i din egen ålder och gör ingenting som du sedan kan komma att ångra. Sex är bra och fint, när man verkligen vill ha det och känner sig trygg. Men inte annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag vet inte jag får typ ångest om jag inte gör något som någon annan vill .. men jag funderar nästan om det sitter i mitt undermedvetna sen jag var liten eller något [shake]


   
SvaraCitera

Just trust me:

Men jag vet inte jag får typ ångest om jag inte gör något som någon annan vill .. men jag funderar nästan om det sitter i mitt undermedvetna sen jag var liten eller något [shake]

De flesta tonårstjejer är osäkra och vill vara till lags, men du måste tänka på dig själv främst så att du mår bra.


   
SvaraCitera