Aviseringar
Rensa alla

Vad skall jag göra!


Ämnesstartare

Jag är i behov av lite råd och hjälp... jag och min pojkvän har varit tillsammans i lite mer än 2år. Vi har regelbundet sex, ca. tre gånger i veckan.

Vi har varierat mycket och därav även provat mkt. En sak som däremot är mer sällsynt i vårt sexliv är att min kille skickar mig.

jag har tidigare vaxat mig mellan benen men har nu slutat på uppmaning av gynekologer då jag är mycket känslig i underlivet. De sade att jag skulle börja att tappa hud och liknande och att jag fick välja mellan inget hår, ont och okapabel till sex eller sex med hår mellan benen.

Jag känner mig lite obekväm med detta och det gör nog han med. Som tidigare nämnt förekommer det allt mer sällan att han går ner på mig.

Innan slickade han mig så att jag fick multipla orgasmer och jag märkte att han tyckte om att göra det. Nu gör han det inte om jag inte ber honom och om jag ber honom låtsad han ofta att han inte hör och om han gör det så märker jag att han tycker det är jobbigt.

Jag har pratat med honom om det och han säger att det inte beror på lukt eller smak, det tycker han om, men han gillar inte att det är hår där...

Jag vill inte vara tjatig eller på något sätt tvinga honom men vill heller inte ha ett förhållande där jag har ett begränsat sexliv.

Och nu när jag vet att han inte gillar att göra det vill jag inte att han gör det. Vill att det skall vara bra för honom! Vill inte att han skall känna sig obekväm.

Känner mig trång-synt och tänkte att ni som inte är " i det" på samma sätt som jag kan se det från ett större perspektiv och kanske ge mig något tipps?

Hur känner ni För detta killar?
Har någon tjej upplevt något liknande?

tack på förhand!


   
Citera

jag skulle inte bry mig i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

jag skulle inte bry mig i alla fall

Okej, men vad tycker du att jag skall göra? Finns det något som jag kan göra?


   
SvaraCitera

kan du inte raka dig heller?


   
SvaraCitera

lustar förändras.
kan man skriva så [confused]


   
SvaraCitera

LinneaCimmerbeck:

vaxat mig mellan benen

Gjorde du det själv föresten? Eller salong?

Skulle aldrig våga, måste ju göra pissont.


   
SvaraCitera

LinneaCimmerbeck:

Okej, men vad tycker du att jag skall göra? Finns det något som jag kan göra?

Säga åt honom att stå ut och dra upp något exempel på vad du gör för honom


   
SvaraCitera

kan du inte bara raka dig istället? det sliter ju inte på huden på samma sätt.


   
SvaraCitera

Man kan inte få allt 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Tycker det är lite taskigt av honom att säga att han ogillar att det är hår där när du måste låta bli att vaxa på grund av hälsoskäl. Eller det är väl lite taskigt i vilket fall som helst, men speciellt just då.

Om du inte är bekväm med att ha hår där finns det ju, som andra redan skrivit, andra alternativ än bara vaxning för att slippa lockarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får inte raka eller på något annat sätt ta bort håret. Så det är alltså inte bara vaxning som inte fungerar. De har sagt att jag kanske kan göra det om tidigast 5 år.

Fingerprints:

Gjorde du det själv föresten? Eller salong?

Skulle aldrig våga, måste ju göra pissont.

Ja det gör ganska ont! Men det var inte det första jag testade, det var som en sista utväg då jag testat alla krämer och rankning osv.

Det är typ det skönaste jag vet. Dessutom det ända som jag kan få orgasm av, om jag inte använder sexleksaker.. Det gör ju så att det här känns mer relevant!

OF 5:

lustar förändras.
kan man skriva så

OF 5:

lustar förändras.
kan man skriva så

OF 5:

lustar förändras.
kan man skriva så

OF 5:

lustar förändras.
kan man skriva så


   
SvaraCitera

Jag är själv inte så förtjust i håriga kön så jag måste säga att jag förstår honom, även om du så klart ska få se ut hur du vill där nere (speciellt om huden inte pallar hårborttagning).

Däremot skulle du ju kunna ansa försiktigt med en sax, right? Låter ju lite knäppt kanske, men det skadar inte huden som rakning & vaxning iaf!

Hur du än gör så hoppas jag du vågar snacka om saken öppet med din kille. Känns som det bästa botemedlet mot jobbiga situationer.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

kan du inte bara raka dig istället? det sliter ju inte på huden på samma sätt.

Minns att just den här frågan kom upp i en diskussion i skolan förra våren, och vår föreläsare menade att rakning är långt skadligare för huden än vaxning.

http://www.norstedts.se/forfattare/Alfabetiskt/M/Asa-Melhus/ <- jag litar på henne


   
SvaraCitera

Tycker vid första "anblicken" att det låter tramsigt att inte vilja slicka för att det är hårigt där nere, men gillar man det inte så gör man inte det.

Klarar han inte av det och inte vill vänta 5år så kanske ni får snacka mer om hur ni vill göra där.
Alltså är det viktigt att den orala delen ingår eller inte, för er båda inte bara för honom.


   
SvaraCitera

annoyed:

Minns att just den här frågan kom upp i en diskussion i skolan förra våren, och vår föreläsare menade att rakning är långt skadligare för huden än vaxning.

men hur kan det komma sig? har man en bra rakhyvel/rakapparat så behöver man ju knapp nudda huden alls för att få bort håret.

hon ser ut som en sån som har en hårig fitta. tror hon bara BSar för att försvara sitt fitthår och tror att det är okej för att hon har flashig akademisk titel...


   
SvaraCitera