Aviseringar
Rensa alla

Vad skall jag göra!


Nintendos BFF:

har man en bra rakhyvel/rakapparat så behöver man ju knapp nudda huden alls för att få bort håret.

say whaaat? vet inte vad du använder för mirakelhyvel men jag vill ha en likadan!

Nintendos BFF:

tror hon bara BSar för att försvara sitt fitthår

[rolleyes]


   
SvaraCitera

annoyed:

say whaaat? vet inte vad du använder för mirakelhyvel men jag vill ha en likadan!

men asså, om man har en vass och bra behöver man ju liks inte trycka eller skrapa den mot huden eller så för att det ska försvinna. ba typ smeka den lite lätt så poff så är man len. kan iaf inte se hur det skulle kunna skada huden mer än att i princip smeta in huden med lim och riva låss allt från rötterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Alltså är det viktigt att den orala delen ingår eller inte, för er båda inte bara för honom.

Ja det är det ända som jag kan komma av när jag är med honom . Om vi inte använder sexleksaker, vilket såklart är ett alternativ.... Men det känns ju bättre om vi kan hjälpa varandra istället för att vara beroende av att jag alltid skall ta med mig en vibrator till alla ställen vi skall tillsammans.

annoyed:

Nintendos BFF: kan du inte bara raka dig istället? det sliter ju inte på huden på samma sätt

Jag vill verkligen inte vara uppnosig eller så, men jag vet att det skadar min hud. Jag får rödflammiga utslag och klia, sveda, kan tappa hud av detta men gör även att jag blir så öm att jag inte tycker ätt det är skönt med beröring.... Så då är det liksom inte så lönt längre.
(och då har jag testat ett flertal dyrare rakhyvlar)


   
SvaraCitera

Sluta ge honom oralsex.


   
SvaraCitera

isola:

Sluta ge honom oralsex.

Ja, för det är ju jättemoget.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ja, för det är ju jättemoget.

Nej det ska vara lika. Hon ger knappast oralsex för sin egen skull, så då kan hon lika gärna sluta med det.


   
SvaraCitera

isola:

Nej det ska vara lika.

Det "ska" ingenting. En del gillar att suga av, andra inte, vissa gillar att slicka, andra inte. En del har enormt svårt för att ge oralsex om vederbörande är hårig, andra inte. Vill man inte utföra oralsex ska man inte behöva det, punkt.


   
SvaraCitera

Nachac:

Det "ska" ingenting. En del gillar att suga av, andra inte, vissa gillar att slicka, andra inte. En del har enormt svårt för att ge oralsex om vederbörande är hårig, andra inte. Vill man inte utföra oralsex ska man inte behöva det, punkt.

Det "ska" vara det enligt henne. Självklart ska han inte behöva göra någonting han inte tycker om eller trivs med, men då ska han inte vänta sig att hon ska gå ned på honom tycker jag. Om hon nu inte gör det för att hon tänder på det dvs.


   
SvaraCitera

isola:

men då ska han inte vänta sig att hon ska gå ned på honom tycker jag.

Det ska han aldrig, men någon sorts utpressning eller "öga för öga, tand för tand" är bara otroligt omoget.


   
SvaraCitera

Alltså jag måste hålla med Isola! Om inte han vill gå ner på dig ska du verkligen inte suga av honom. Förövrigt tycker jag att det är jävligt mesigt att inte kunna slicka bara för att du är hårig! Det är ju så man är skapt för tusan!


   
SvaraCitera

Alltså jag måste hålla med Isola! Om inte han vill gå ner på dig ska du verkligen inte suga av honom. Förövrigt tycker jag att det är jävligt mesigt att inte kunna slicka bara för att du är hårig! Det är ju så man är skapt för tusan!


   
SvaraCitera