Aviseringar
Rensa alla

Vad skall vi göra för att döda Svenskheten i Sverige?


Ämnesstartare

Sverige är vackert, men landet har en viss Svenskhet, och den måste dö innan det är försent.

Denna Svenskheten är som en sjukdom, som spridit sig i landet. Svenskheten gör sig sedd som en allmän inställning, inställningen lyder "SVERIGE ÄR VÅRT". Vilka som är "VI" är dock oklart, till och med oviktigt, verkar det som.

Jag vill bo i det här landet, inte under Svens villkor, utan under mina egna. Alltså slänger jag bort den lilla Sven som bor i mig själv, och avsäger mig Svenskheten.

Om du också gör det så kanske Svenskheten till och med kan dö.

Tjinka Tjonka Tja då.


   
Citera

eh va?[confused]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

hur vet jag när det är för sent?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Donald Duck:

Denna Svenskheten är som en sjukdom, som spridit sig i landet. Svenskheten gör sig sedd som en allmän inställning, inställningen lyder "SVERIGE ÄR VÅRT". Vilka som är "VI" är dock oklart, till och med oviktigt, verkar det som.

Kan vi injicera svärta i våra ariska banangener, eller vad har du för idéer?


   
SvaraCitera

Va?

Trodde du skulle gnälla på den svenska stelheten osv, detta var något helt annat.


   
SvaraCitera

Nämen hallå. vilken sten har du legat under den närmaste tiden? [bigsmile]

------welcome to sweden.jpg


   
SvaraCitera

[confused][zzz]


   
SvaraCitera

Säger som Emil. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donald Duck:

Denna Svenskheten är som en sjukdom

Den stora svenska sjukdomen är väl snarare jante och svenskarnas kära jantelag. Där har vi något som verkligen måste utrotas. Som tur var tycks de från andra länder som flyttar hit i betydligt lägre grad vara drabbade av denna hemska sjukdom.


   
SvaraCitera

Döda jantelagen och utrota strömmingen i östersjön, då slipper du det mesta som är svenskt.


   
SvaraCitera

Men flytta tillbaka till Irak då om du inte vill ha någon svenskhet.


   
SvaraCitera

Du har inget att oroa dig för, snart kommer muslimerna ta över vårt land.

JIMMIE ÅKESSON KAN VÄL INTE HA FEL?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ödmjukheten är oerhört diplomatiskt och är något jag tycker vi bör bevara. Folk ska inte se ner på sig själva, men de ska inte heller skälla hårdare än de biter, utan spara krutet och visa det i form av prestation[smile]


   
SvaraCitera