Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra...


Ämnesstartare

Om en väldigt ful person stötte på dig? Skulle det bli dissen direkt eller skulle du ge honom/henne en chans?


   
Citera

definiera att stöta på.


   
SvaraCitera

Myrkrig:

skulle du ge honom/henne en chans?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

definiera att stöta på.

Uppenbart ragga.


   
SvaraCitera

"väldigt ful" = nej tack. skulle nog lyckats dissa utan flit ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, det beror nog väldigt mycket på i vilket tillfälle och hur personen stötte på mig. Jag är lite för snäll för att grovdissa folk bara för de inte ser bra ut tror jag.. men det leder oftast till att de istället tror att jag vill inleda något med dom av nån konstig anledning [tard]
men om det var en väldigt ful men väldigt trevlig person skulle jag absolut ge den en chans 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nless:

Jag är lite för snäll för att grovdissa folk bara för de inte ser bra ut tror jag.. men det leder oftast till att de istället tror att jag vill inleda något med dom av nån konstig anledning

Där är vi två [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myrkrig:

Där är vi två

Haha, antar att det både är en för och nackdel..
Men men, om man tycker att någon är grymt ful kanske det är lite onödigt att ge den en chans, för man måste ju vara attraherad av en person för att kunna gilla den.
Men sen så kan ju en person bli fin på utsidan pågrund av insidan.. tycker jag iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nless:

för man måste ju vara attraherad av en person för att kunna gilla den

för att få känslor för den*
(a)


   
SvaraCitera

Alltså om någon ful person raggar på mig på typ krogen eller någon fest eller något så låter jag den väl hållas, men gör tydligt att jag inte är intresserad för att jag har pojkvän. Men jag skulle säkert lyckas flirta tillbaka bara för att jag är sådan.


   
SvaraCitera

skulle nog lyckats dissa utan att tänka på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag befinner mig i den situationen nu, och jag har bestämt mig för att träffa denne. Sjukt löjligt att dömma efter utsidan, som om man själv var värsta skönhetsdrottningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nless:

för man måste ju vara attraherad av en person för att kunna gilla den.

Sant. Utseendet är en relativt big deal [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog flirtat tillbaka. Mest för att det är ett jäkligt roligt tidsfördriv, men sen skulle det nog bli dissen om personen kom med vidare inviter [crazy]


   
SvaraCitera

Skulle nog inte dissa rakt av, men skulle vara väldigt sval. Fast det kanske är en diss.


   
SvaraCitera